eas

Alla inlägg under januari 2011

Av Ämms - 7 januari 2011 18:44

Lukas kollar på Kent Agent på teven.. när det är slut ska vi gå och köpa lite godis och sånt där som man ska ha på en fredagskväll :) 


Sitter här i fåtöljen och tänker på hur lycklig jag är. Hur bra jag mår och hur allt bara känns så bäst.

Jag har en lillebror som precis fyllt åtta år som jag kan få "låna" när jag vill, som älskar att leka med mig, som jag skulle kunna göra allt för. Sån som Lukas är, så snäll, glad för vad han än får och som är helt underbar.. Ett sånt barn vill jag ha när jag väl ska skaffa barn :)

Jag har en annan lillebror som bor hos mig. visserligen är han 20 alldeles strax (om en månad) men han fixar och dolar hemma, vi är aldrig ovänner, vilket syskon faktiskt BORDE bli emellanåt. Men inte vi.

En (ex)styvpappa som är jätte snäll och som låter mig få umgås med lukasen hur mycket jag vill.

En faster, fastergubbe och kusiner som är som min egna familj. Vi bråkar som en familj, vi gör allt som en familj ska göra tillsammans:) 

Jag har en pojkvän som är världens bästa, som jag är så underbart kär  i. Han är snäll, underbar, go, får mig att skratta så jag grinar och ja.. han är helt enkelt den bästa jag någonsin träffat :)

Jag har några få vänner kvar, men de vänner jag har älskar jag mer än allt annat på denna jord. Dom vet hur jag funkar och dom klandrar mig inte för mina misstag utan skrattar lite och sen är det klarrtt med det :)




ja det var inte meningen att det skulle bli ett långt inlägg men kunde inte låta bli. 


Imorgon blir det en tur till arvika med T och dissa dära, ska bli kul =) 

Av Ämms - 7 januari 2011 18:19

    

Av Ämms - 7 januari 2011 17:23

Har vart på stan med T och lillebror Lukas.. Han fick en massa ScoobyDoo grejjer.. :) Åsså tog vi några få kort.. Det var så kul att han tycker om T. Vilken tur:)


        

Av Ämms - 1 januari 2011 14:47

Ja då är det ett nytt år igen. Jag hade tänkt att slänga på ett nyårslöfte och verkligen hålla det.. Men faktiskt så känns det inte speciellt lockande just nu. Nyårslöftet kan ju vara att jag SKA göra det någon gång under året.. eller?


Gårdagen var rolig, var bara som mest 8 pers här hemma så det var inte för mycket skrik och inte för hög musik som det kan bli om det är för mycket människor.. Alla var trevliga och glada=) Kändes inte alls som nåt annat nyår jag har firat.. Och det var väldigt skönt=) Hihi


T är iväg och ska hämta pizza. Jag är helt slut och orkar verkligen inte gå ut..:/


Ja just det.. igår innan allt folk kom så gick vi hem till en arbetskamrat för att lämna kattmat och sen skulle jag få glas av henne.. När vi går sen så tar jag ett steg ner i trappen och nåt händer med mina lår.. det värker och jag kan nästan inte gå.. Det gör svinont. Nåt har hänt? Försökte med all min kraft och lite hjälp av T att komma ner dessa tre våningar. Lyckades till slut.. Kom hem och det började lugna ner sig.. Nu har jag ont.. Nästan som träningsvärk.. men det går väl över.. förhoppningsvis..

Hur känns er första dag på det nya året? =)

Ovido - Quiz & Flashcards