eas

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Ämms - 16 januari 2011 15:21

jag håller på och tvättar. Så märkte jag att torktumlaren inte funkar i den tvättstugan som jag bokat. så det var bara att boka tvättstugan bredvid också så att jag kan torka alltihoppa.. Jävla dret. uhh.. Så störande..:O Menmen.. sånt som händer. (varje gång jag tvättar)

på tisdag ska jag träffa min T´s föräldrar:O På riktigt också. har ju träffat dom några gånger förut men den här gången ska vi HEM till dom och ja.. vafan ska man prata om? Men kommer väl säkert på nåt:O 

Så ska T komma med plattor till min balle på tisdag ockå:) han skulle få låna bror sins bil så han kunde fixa sånna grejjer OCH så att vi kan åka hem till föräldrarna å så.. 


Nu ska jag alldeles strax sätta igång och skura golv.. Sen diska å så.. BLÄH! hatar disk :/

Av Ämms - 16 januari 2011 10:24

Vaknade för sisådär en å en halvtimme sen. Trött å jävlig. Men idag ska min T till sina föräldrar (jag följer inte med)


Så idag ska jag passa på att skura alla golv, göra lite småfint i vardagsrummet och köket, tvätta massa klädor.. En lugn å skön dag hemma alltså=) Och senare kommer min T hem igen med min älskade mobilladdare.. =D

Jag har kommit på att.. när mobilen dör och man inte har nån laddare hemma så känns det som att man blir helt hyper:O Hatar å inte ha batteri i mobilen=( 


Jag har fått nån konstig liten böldliknande sak i min högra örsnibb. T tror att det är en stor fet finne jag fått:O BLÄH! :O Märks väl om den vill ut nån gång :O

Ovido - Quiz & Flashcards