eas

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Ämms - 25 januari 2011 18:42

Ja då har jag varit hos kusinerna och ätit mat=) Gott som fään var det=) 

Kom att tänka på en sak.. Varför missar folk att lägga ner tillexempel tamoponger och/eller bindor i sanitetspåsen/lådan som oftast sitter på väggen bredvid toaletten?? Många gånger kan man se att det ligger lite här och var på golven under påsen/lådan eller i nåt annat konstigt hörn på toaletten.. Hur kommer det sig att folk (tjejer) är så "lata" att dom inte "orkar" slänga det i den lådan? För mig är detta ett mysterium.. :S

(Jag som städtant lägger märke till sånna här saker.. fast.. det kanske andra dödliga också gör? hmm.. Ahja.. var bara en undran.. Någon som har ett svar på detta? :O


Ikväll är jag utan min T =( känns konstigt.. Är väl bra att vi är ifrån varandra ibland men vafan. känns inge bra =(



Ska försöka hitta sytrådarna och nålarna här hemma nånstans så att jag kan börja sy mina förbannade gardinsakemojjer till köksfönstrena nån gång =)

Hittas det inte får det bli att införskaffa nya grejjer =)

Av Ämms - 25 januari 2011 17:45

Ett stort hus, Svart med rosa knutar.. Lite annorlunda jag vet men guu så mysigt=) Med min PutteFnask, och min T=) Några hundar också, schäfrar ska det vara. =) Två-tre barn som springer runt på gården med vavvarna och putteFnasken.. Ska också ha ett jobb som jag verkligen trivs med. =) Mina drömmar

Av Ämms - 25 januari 2011 17:24

Äta hos kusinerna =) Hde tänkt å beställa hem pizza men så skriver kussen att jag är välkommen dit och äta=) Wiiie=) 


Har jobbat idag.. Det var ett rent helvete men det gick=) Tomas var tillbaks på jobbet idag så jag hade nån rolig att småsnacka med emellanåt=)


Imorgon ska ajg leka med Daaaaaaarliiiiiiiiing =D WOOOHOOO! Va huuuur länge sen som helst så det ska bli såååå roligt=) 

Ovido - Quiz & Flashcards