eas

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Ämms - 24 januari 2011 17:42

haft kalas nu=) Det var kul=) förutom att man självklart blir irriterad över vissa kommentarer och så.. men.. ja det är väl bara att ta det med en nypa salt? eller en klackspark kanske? ah jag vet inte. kanske jag är för lättirriterad? Eller har jag rätt att bli sur när folk säger vissa saker? Jag känner att jag har all rätt i världen att bita tillbaks.. men.. Jag biter hellre mig själv i tungan istället för att säga ifrån. Allafall i vissa tillfällen. kanske är dumt?


Men nu ska jag packa lite grejjer för jag ska sova hos min T inatt=) Saknat honom heeela dagen=( men snart ses vi igen=D Wiiie

Får skjuts hem till honom så jag slipper gå. Såååå skönt=) Speciellt när jag fortfarande har ont i knät..


just de.. Ringde till De Boss och sa att jag kommer imorgon och jobbar, hon blev jätte glad och berättade att Storstäd är på mitt ena område och storstädar=D Wiiie. Då kommer det bli sååååå fint hos mig=) Wooohooo

Av Ämms - 24 januari 2011 12:40

ja då är det måndag och jag är som sagt ledig idag. Skulle jobbat helg men det blev ju inte så.. Ska alldeles strax gå till kusinerna, kanske jag får i mig en kopp kaffe eller två.. hmm.. idag kommer bestemora mii och faster N.. Ska bli kul =)


(hur kan man bli bajjnödi tre gånger på en dag?)


Ja då var det en, en om dagen också.. Vad hade jag på mig idag.. eller rättare sagt.. vad jag Har på mig idag.. Här kommer bild =)


      

Ovido - Quiz & Flashcards