eas

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Ämms - 29 januari 2011 17:30

Det är inte mycket jag ångrar. inte mycket alls. Men det jag ångrar mest utav allt är att jag tillät mig själv att falla för A. Jag ångrar att han fick chansen att knäcka mig. Jag ångrar att han klarade av att få mig att sluta tro på mig själv. Jag ångrar att jag inte gick tidigare när jag började se tecknen. Jag ångrar..


Jag är glad idag att min darling och hennes man fick mig ur det förhållandet och fick mig upp på fötter igen. Men det är något jag ångrar så otroligt mycket. 

Men man gör sina misstag, och man borde väl göra misstag för att lära sig att inte göra om samma sak igen? För att komma på rätt väg och leva livet som det ska göras?

Av Ämms - 29 januari 2011 10:22

Det är Lördag och jag vaknade av att min T ringer =) Han kommer nog hit snart=) Wiie=D


Idag ska jag och faster åka till apoteket på Bergvik och köpa lite nya grejjer till mitt finger. Måste ha nåt som gör att det inte blir så stort för annars får jag inte på mig ens dom största handskarna på jobbet, vilket då skulle resultera i att fingret blir riktigt smutsigt :O Men nu ska det fixas allafall =) Moha


Ska kanske på bio ikväll också.. Men vet inte än om det blir nåt :O får se vad minT säger =)


Helvetet bara fortsätter och fortsätter. När ska det va slut? när ska det sluta göra så förbannat jävla ont? =(

Ovido - Quiz & Flashcards