eas

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Ämms - 17 januari 2011 15:09

Ja min dag har inte varit sådär jätte bra. Strax innan jag kom till jobbet så halkade jag nästan så mitt knä vred sig, så jag har gått runt med ett förvredet knä:O eller nåt..:/ Hmm.. men allafall så var arbetsdagen jobbigt som fan. :( aldrig kul att jobba när man har ont =(

Jobbar bara en dag till sen är jag ledig en dag=) Ska bli gött=) Men sen jobbar jag fyra dagar=( hela jävla helgen förstör=( BLÄH på det=( Men det blir pengar allafall=D moha=)


Snart kommer min T hit, så ska vi dra å köpa mat å så=) Wihoo. Hungrig som fan:O 

OCH en sak till. Vägde mig imorse, innan jag gick på frukost. jag har gått upp 5kilo på två veckor=D WOOOHOOO!! Så nu väger jag nääästan 57kg=D Så är ca 8kg från mitt mål=) moohaaaahhaaaaha=)

Av Ämms - 17 januari 2011 15:00

Min bästa vän..? Man kan säga att jag har två bästa vänner. En kvinnlig och en manlig.. SimplySandy som jag kallar Darling är min bästa kvinnliga bästa vän.. men va dumt de låter.. kvinnliga bästa vän. hmm.. men ahja.. hon är min allra bästaste bästa vän. Vi ses inte så mycket längre men hon är den underbaraste människa som finns. Hon säger det hon tycker och tänker och det är något jag uppskattar. Jag kan verkligen vara mig själv med henne. Vi har så otroligt roligt tillsammans så det är helt sjukt. OCH vi är SJUKA! 

Den manliga är min pojkvän. han är också min bästa vän. Jag kan prata med honom om allt och inget och han liksaså.  Vi har alltid kul tillsammans.. Och skulle vi få tråkigt så skulle vi nog ha kul ändå..? 

Ovido - Quiz & Flashcards