eas

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Ämms - 10 januari 2011 23:20

Jag skrev ju tidigare att jag vill ha nåt intressant att skriva om och att jag gärna tar emot tips på vad jag skulle kunna skriva om.. Kom på efter en stund att darlingen min skrev en "en om dagen" Många fler bloggare har tydligen gjort det också.. Så tänkte hänga på och se hur långt jag kommer med det här. hehe. 


Dag 01 - Presentera mig själven

Dag 02 - Min första kärlek

Dag 03 - Mina föräldrar

Dag 04 - Det här åt jag idag

Dag 05 - Vad är kärlek?

Dag 06 - Min dag

Dag 07 - Min bästa vän

Dag 08 - Ett ögonblick

Dag 09 - Min tro

Dag 10 - Det här hade jag på mig idag

Dag 11 - Mina syskon

Dag 12 - I min handväska

Dag 13 - Den här veckan

Dag 14 - Vad hade jag på mig idag?

Dag 15 - Mina drömmar

Dag 16 - Min första kyss

Dag 17 - Mitt favoritminne

Dag 18 - Min favoritfödelsedag

Dag 19 - Detta ångrar jag

Dag 20 - Den här månaden

Dag 21 - Ett annat ögonblick

Dag 22 - Det här upprör mig

Dag 23 - Det här får mig att må bättre

Dag 24 - Det här får mig att gråta

Dag 25 - En första

Dag 26 - Mina rädslor

Dag 27 - Min favoritplats

Dag 28 - Det här saknar jag

Dag 29 - Mina ambitioner

Dag 30 - Ett sista ögonblick


Ska självklart försöka fullfölja det. SJÄLVKLART! Men med mig så är inte allt så säkert :O Men ska som sagt försöka allafall =)


Brorsan har precis kommit hem så jag ska lägga mig i sängen, läsa lite, (kanske) och sen försöka sova.. om jag kan.. hmm..


Av Ämms - 10 januari 2011 22:22

Helt sjukt. T gick hem till sig för en timme sen. Det blir första natten på säkert två veckor som vi inte sover tillsammans. Vi umgås sjukt mycket. Så fort vi har en ledig stund så är vi med varandra. Vi gör inte nåt speciellt liksom.. Umgås.. lagar mat.. ligger.. Ja.. sånna vanliga grejjer liksom.. Borde man inte tycka att det är lite "skönt" att få vara för sig själv en stund? en natt? NEJ!! Jag skulle kunna vara med honom dygnet runt, hela tiden. Inatt kommer jag få problem att somna.. Hmm.. 


Jag är så kär, jag är så glad. jag är så lycklig. Jag har aldrig någonsin mått såhär bra.. NÅGONSIN! Känns helt overkligt att det för en gångs skull går bra för mig. allt går som på räls och jag känner mig äntligen lycklig och faktiskt lite vuxen. Inte helt vuxen.. för det kommer jag aldrig att bli.. men litegrann. jag har liksom en pojkvän. En riktig pojkvän.. en pojkvän som jag inte behöver skämmas över. En pojkvän att vara riktigt stolt över. En pojkvän som är snäll, underbar, bäst. En pojkvän som är allt som jag vill ha. 


Som jag sagt förut så tror jag att han är den rätta. Det känns.. Det känns inte som med någon annan jag träffat förut. Det känns. Det känns sådär.. Riktigt underbart bra =)

Av Ämms - 10 januari 2011 21:55

Jag vill bara säga förlåt för dålig uppdatering.. Men det blir väl kanske så när man är nykär och galen och aldrig sitter vid datorn längre? Men jag ska skärpa mig och försöka med ett litet inlägg varje dag. OCH gör jag inte det så får ni få som läser säga ifrån på skarpen så att jag skärper till mig ordentligt!


Ja då har en ny vecka påbörjats. Idag har jag jobbat. Fick reda på att jag inte längre komemr vara instängd för att dom inte längre har vinterkräksjukan på avdelningen :)  WIIIEE. Jag slipper känna mig instängd, ensammen och övergiven. Men faktiskt. På ett sätt så kommer man närmare personalen när man är instängd så.. för man måste samarbeta på ett annat sätt och man måste kommunicera mer, så att man vet vad och vart allt ska göras så att det inte blir fel och allt smittas vidare och blir värre. Men nog om det. Jag hade en bra dag på jobbet.


Var i arvika i lördags då. Det var trevligt. Eller.. MASSA FOLK, och jag som inte klarar av en MASSA MÄNNISKOR som går runt mig, på mig, flåsar och taffsar. VÄRSTA SOM FINNS! Men jag följde ju med för E´s skull.. Men jag träffade en hel del gamla klasskompisar och gamla vänner vilket var riktigt roligt. Kändes nästan som.. man var tillbaka till den tiden igen.. det kändes dock inte lika roligt. menmen..


Funderar på att göra om litegrann här.. någon som har några förslag på färger, former eller annat? 

Funderar också på vad jag kan börja skriva om som gör den lite mer intressant. Har någon något förslag så vore jag tacksam =) Jag har lite svårt att komma på bra saker att skriva om så det har lätt för att bli tråkigt och konstigt bara..

Ovido - Quiz & Flashcards