eas

Alla inlägg under juni 2011

Av Ämms - 30 juni 2011 19:31

Jag fick för mig tt på hemvägen vinka till massa bilister:) så jag vinkade och vinkade men det var inte många som vinkade tillbaks, vilket faktiskt är förståligt:p men så körde vi om ett par grabbar och jag vinkade som bara fan. Haha. Dom såg chockade ut men ja, vafan liksom:p så kör dom om oss och då moonar den ena killen. Jag skratta så jag trodde ja skulle dö. Haha. Sen efter en stund så kör vi om dom igen och jag tänkte att nu jävlar ska jag ha mina vinkningar tillbaks. Jag vinkade och log och vinkade ännu mera. Jooodååå. Dom vinkade och skrattade:) skiiiitkuuuul:) hihi.

Av Ämms - 30 juni 2011 19:31

Jag fick för mig tt på hemvägen vinka till massa bilister:) så jag vinkade och vinkade men det var inte många som vinkade tillbaks, vilket faktiskt är förståligt:p men så körde vi om ett par grabbar och jag vinkade som bara fan. Haha. Dom såg chockade ut men ja, vafan liksom:p så kör dom om oss och då moonar den ena killen. Jag skratta så jag trodde ja skulle dö. Haha. Sen efter en stund så kör vi om dom igen och jag tänkte att nu jävlar ska jag ha mina vinkningar tillbaks. Jag vinkade och log och vinkade ännu mera. Jooodååå. Dom vinkade och skrattade:) skiiiitkuuuul:) hihi.

Av Ämms - 28 juni 2011 16:07

Vi har varit i grebbestad och kollat på båtar, köpt en soveniiiiir. (stavning?) ätit glass, kollat på ännu mera båtar, gått upp på ett berg och kikat ut över vattnet och ja, bara mått gött:) nu är vi i uddevalla en sväng och kikar lite:) fått i oss mat och nu står min mage ut så det ser ut som jag har en rekti ölmage:p haha. Såg för en liten stund sen att jag fått massor av färg på min kropp:) är röd lite här och där. Haha. Ser ut som en röd/vit randig zebra ungefär:) men det matchar min hårfärg så det är ju bra:)ja just de. Jag färgade, eller blekte, en slinga i mitt hår igår. Blev orange/gult men det gör inget. Ska fixa till det med lite mer blekning och sen silverschampoo när det är såpass ljust så att det funkar:) mohohoho.lite förändring måste jag ju ha nu när det är sommar och allt. Så har jag ju varit duktig och inte färgat håret i alla möjliga färger detta året:) så funderar jag på när det har blivit riktigt vitt att jag ska färga det i blått kanske? Eller nån annan rolig färg:) nej dags att vara social mot min T så han inte blir ledsen på mig:Otjollahopp tjollahipp (dra inte för mycket i penisarna ikväll)

Av Ämms - 27 juni 2011 22:20

Imorgon ska jag och min T ta oss en tur till grebbesta:) wohoo:) sen blir det en tur till uddevalla :) kommer kaaanskeeee upp bilder:) hare göött:)

Av Ämms - 23 juni 2011 17:18

Ja det blev en kopp cappuccino och en stund på ballen =) Var så otroligt skönt att sitta där ute och bara va =)


Jag är så sugen på att göra nåt annorlunda med mitt hår. är trött på detta sammasamma håret. Funderade igårkväll på om det skulle funka att testa att bleka ena sidan.. lite vid örat typ.. Skulle vara lite roligt att prova på allafall. =) Meeehn. Innan jag bestämt mig klart så kommer jag ändra mig tusen gånger. Tillslut blir det väl att jag blir grön där istället:p haha.

Men det ksulle vara kul om någon skulle vilja komma med lite förslag? Och det måste passa till det röda håret jag redan har =)


  

Av Ämms - 23 juni 2011 14:39

ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTEEELIIIIIGEEEEEEN =D NU är det ÄÄÄÄÄNTLIIIIIGEEEEEEN SEEEEMEESTEEEER =D


Nu jävlar ska jag slappa och härja av mig riktigt ordentligt =) FYYFAAAN VAAA GÖÖÖTTTT!!!


Den här veckan har verkligen varit helt störd. Jag orkar inte med att ha med en vikarie igen alltså. Inte en gång till. Jag kommer fan inte klara av det. Visst var det roligt men man blir helt slutkörd i skallen när man ska prata prata prata och prata ännu mera. Och visa..så här och såhär gör du och såhär gör du inte osv osv..


Funderar på vad jag ska göra nu...(?) Hmm.. antingen lägga mig och vila, duscha eller sätta på en kanna kaffe och sen sätta mig på ballen? hmm.. det lutar åt kaffestunden faktiskt..


    

Av Ämms - 20 juni 2011 15:59

ja dagen med mitt lamm gick bra idag=) vi gick ut för att ta oss lite luft innan dagens arbete var över. Vem går förbi då? Jo vännen Alex. Jag blev så chockad och sprang mot honom. han kände inte igen mig utan traskade vidare så sprang jag på honom och först då såg han att det var jag. Vi småpratade litegrann och han och tjejen kommer hit nån helg och sover över så ska vi gå ut och hitta på nåt trevligt =)

Det var så otroligt kul att få träffa honom igen.=) Var ju inte igår direkt.


Annars är det som vanligt. Samma samma varje dag.. ska verkligen bli gött med semester snart så att vi får göra nåt annat än att bara va hela tiden. =)

Av Ämms - 19 juni 2011 11:19

ja... vaknade helt tvärt.. tio över tio. fick sova länge idag =) men ändå var jag trött och lite smågrinig.. inte värst illa, men min T tyckte väl inte om hur jag pratade, och rösten är inte som den ska heller..

Det var meningen att jag skulle åka med min T när han skulle iväg och göra en grejj.. så skulle han släppa av mig hos darlo.. jag ringde henne förut men fick inget svar.. hon kanske sover än :p så min T åkte.. han är sur på mig och jag är sur på honom. jag grina och han gick.. SKITKUL!


Men ja.. idag är det sönda.. idag ska emms tvätta.. men inte förrns ikväll=) så jag har hela dagen på mig att göra andra saker =)



Ovido - Quiz & Flashcards