eas

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Ämms - 23 januari 2011 18:22

Den här veckan ja.. Den har inte varit så händelserik.. Jobbade Måndag och tisdag var sen ledig onsdag och jobbade torsdag. Skulle ha jobbat fre-sön.. Men som jag kanske har berättat så har jag skadat ena knät så var tvungen att vara hemma =( BLÄH! MenMen. Det är sånt som händer antar jag. I fredags var det då min födelsedag och den firades med min T och lillebror Fredrik. Helt okej var det=)

Annars under veckan har ajg varit emd min T varje dag och bara myst och tagit det lugnt=) 

Jag räknar ner inför min diet och det ska bli riktigt spännande och se om det fungerar=D Hoppas=) (men har ju redan gått upp och verkar/känns som jag har gått upp nåt kilo till nu sen jag vägde mig sist.. hungrig jämt och:s=) )

Har haft konstiga drömmar under just denna veckan. Från att ha blivit en sombie och mördat till att ha fått flatlöss:O Konstigt Konstigt..


Imorgon kommer Bestemora mii och ska fira mig och kusselin L =) Wiihoo. =D

Ovido - Quiz & Flashcards