eas

Direktlänk till inlägg 11 januari 2011

Dag 1 - Presentation av mig själven :)

Av Ämms - 11 januari 2011 14:42

Ja då ska jag alltså presentera mig själv. Hmm.. Ja.. Jag heter Emma.. bor i karlstad men är väl uppväxt lite här och var kan man säga. Född i en liten håla som heter Charlottenberg, Jag har bott lite överallt.. en sväng i Norge. (min mamma gillar att flytta) Under min tid på grundskolan bytte jag nog skola 6 eller sju gånger. Jag gick barn o fritid på gymnasiet.. i arvika. Jag vet inte ens varför jag valde den linjen men det kändes väl bra först.. 

Ja just nu jobbar jag på CSK som städtant och där har jag nu jobbat i lite över ett år. Jag trivs jätte bra där fast jag kan klaga som bara fan på det ibland.. Men vem klagar inte på sitt jobb?

Jag är en väldigt speciell person som gör lite konstiga saker.  Jag kan vara fruktansvärt barnslig och härja så mycket så att jag blir trött på mig själv. Men det är något jag gillar:p haha.. 

Får jag för mig att göra något som jag VET är för svårt för mig att göra, eller om någon påpekar för mig att det är FÖR SVÅRT för MIG, så måste jag visa att JAG KAN SJÄLV! Och går det åt helvete så gör det det, men då har jag allafall försökt.. Men oftast så går det bra, oavsett hur resultatet blir. 

Vet jag att jag har rätt så viker jag mig inte, men är jag liiiite osäker.. bara det minsta så måste jag kolla upp det så att jag vet vem som har rätt. 

Jag har lite sånnadära fixideér.. Allt måste vara i jämna tal.. Tex: Jag har åtta små vanliga dricksglas, om jag nu skulle råka ha sönder ett av dom så måste jag antingen köpa ett nytt EXAKT likadant eller så kastar jag ett så att det fortfarande är jämnt. Samma sak med kläder, täcken, kuddar.. Ja allt egentligen.. 

Jag älskar skräckfilmer..  eller.. hmm.. Jga hatar att kolla på dom egentligen för jag blir så jävla rädd.. sen kan jag inte sova med ljuset släckt efteråt.. och så fort jag sett en skräckis så måste jag kolla på nåt roligt efteråt.. jag jagar upp mig för mycket så jag tror jag ser alla möjliga varelser i mörkret..:O Men roligt är det.. SOM FAN!! :D 


Ja.. jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva om mig själv.. Meeen.. om det är något som det undras över så får det frågas. Inga frågor är för dumma:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ämms - 14 november 2011 16:22

Ja det var ett bra tag sen jag bloggade nu. Det har varit så mycket på gång så man hinner liksom inte med:O Men jag lever och är lycklig som bara fan=)   Jag kan dra lite kortfattat vad som hänt då.. Har en resa pågång..Till Egypten med min T=)...

Av Ämms - 8 oktober 2011 17:26

Ja.. Lördag. Ledig. Hemma själv. Min T är hos hans föräldrar.Jag skulle följt med men stannade hemma istället. Mår inte sådär jätte bra =/ Fick ju urinvägsinfektion för några veckor sen.. Åt en pencilinkur då.. fick brev för två dagar sen att det p...

Av Ämms - 29 september 2011 17:22

Ja.. då var jag ledig idag.. eller ÄR ledig idag. Har grejjat i vardagsrummet, gjort det fint å grejjer överallt. känns jätte bra med den nya soffan=) Man verkligen VILL göra nåt då=) Hämtade lillebror L på skolan halv två, cyklade hem, han åt lite m...

Av Ämms - 26 september 2011 17:52

Helgen var luun och skön. Var ivär till Charlottenberg och hälsade på farmor, farfar, moster, kusiner, Faster,  Två bröder och några vänner =) Så otroligt roligt så jaaa=)  Blev inte att vi åkte till graven denna gången heller =( Fick inte tag på vän...

Av Ämms - 23 september 2011 12:11

Ja det är tredje dagen jag är hemma från jobbet pga av min förbannade förkylning. Men den börjar släppa lite nu, tror jag. Det känns så allafall. Har inte hostat lika mycket idag som jag gjorde igår. Och jag är inte lika snorig heller =) Känns bra =)...

Ovido - Quiz & Flashcards