eas

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Ämms - 15 september 2011 13:46

Jag läse precis en Aftonbladet-artikel  och blev chockad, ledsen men egentligen mest arg. HUR kan man bli sånna människor? Hur blir man uppfostrad när man gör såhär? 

Ett rikemansbarn läser väl detta och skrattar men jag, jag kan inte förstå det roliga i det? Tycker det är hemskt.. Hemskt att det finns sånna här människor. Hur kommer det bli när dom växer upp och ska bete sig vuxet på riktigt? När mamma och pappas pengar inte hjälper längre? När de måste skaffa sig ett eget jobb och tjäna sina egna penga? Kommer dom förstå då? Eller kommer dom springa till mammsen och pappsen och fråga om pengar? 

Nej nu kom jag av mig. Blev bara så upprörd.. Rikemansbarn som dessa kan dra åt helvete.. Visa respekt för fan, liksom :/

Av Ämms - 15 september 2011 13:10

Japp då har jag haft en kortdag på jobbet =) 6timmar och nu har jag tagit helgen =) Sååå underbart skönt =) Wiiiiie =)


Igår när min T kom hem så blev det raka spåret till Ica i Skåre för att hämta ut paketet =) Mobilen hade kommit. Åååhhhhh helt underbart kul att få en ny mobil att leka med =) hihi. Är fortfarande ovant med större och BARA touch att skriva med. Den förra jag hade var ju en sån SonyEricsson Experia Mini. Den har ju ett "tangentbord" också.. Men nu börjar jag sakta men säkert komma in i skrivandet =) hihi.


Funderar på att ta mig en snabb vila på en halvtimme eller så. blev så sjukt trött och började må illa i bilen påväg hem också och nu vill det inte ge sig(?) =( Uhh jobbit =( MenMen.. hoppas på att det ger sig efter vilandet:O


Min T börjar ju bli sjuk.. imorse var han helt "stendö". tyckte så synd om honom=( Så inatt vill han sova hemma hos sig =( Blääääähhhh vill inte=( Känns dumt om jag ska sova hos honom och behöva gå heeeelaaaa vägen hem till morgonen =/ Jobbit =( Men kanske kan övertala honom att han sover här ändå ;) Haha. brukar inte vara så svårt :p


Nej, vilostund och sen börja med allt grejjande här hemma som verkligen MÅSTE göras. Blablabla...


BajjBajj

Ovido - Quiz & Flashcards