eas

Direktlänk till inlägg 15 september 2011

Helgen har precis börjat

Av Ämms - 15 september 2011 13:10

Japp då har jag haft en kortdag på jobbet =) 6timmar och nu har jag tagit helgen =) Sååå underbart skönt =) Wiiiiie =)


Igår när min T kom hem så blev det raka spåret till Ica i Skåre för att hämta ut paketet =) Mobilen hade kommit. Åååhhhhh helt underbart kul att få en ny mobil att leka med =) hihi. Är fortfarande ovant med större och BARA touch att skriva med. Den förra jag hade var ju en sån SonyEricsson Experia Mini. Den har ju ett "tangentbord" också.. Men nu börjar jag sakta men säkert komma in i skrivandet =) hihi.


Funderar på att ta mig en snabb vila på en halvtimme eller så. blev så sjukt trött och började må illa i bilen påväg hem också och nu vill det inte ge sig(?) =( Uhh jobbit =( MenMen.. hoppas på att det ger sig efter vilandet:O


Min T börjar ju bli sjuk.. imorse var han helt "stendö". tyckte så synd om honom=( Så inatt vill han sova hemma hos sig =( Blääääähhhh vill inte=( Känns dumt om jag ska sova hos honom och behöva gå heeeelaaaa vägen hem till morgonen =/ Jobbit =( Men kanske kan övertala honom att han sover här ändå ;) Haha. brukar inte vara så svårt :p


Nej, vilostund och sen börja med allt grejjande här hemma som verkligen MÅSTE göras. Blablabla...


BajjBajj

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ämms - 14 november 2011 16:22

Ja det var ett bra tag sen jag bloggade nu. Det har varit så mycket på gång så man hinner liksom inte med:O Men jag lever och är lycklig som bara fan=)   Jag kan dra lite kortfattat vad som hänt då.. Har en resa pågång..Till Egypten med min T=)...

Av Ämms - 8 oktober 2011 17:26

Ja.. Lördag. Ledig. Hemma själv. Min T är hos hans föräldrar.Jag skulle följt med men stannade hemma istället. Mår inte sådär jätte bra =/ Fick ju urinvägsinfektion för några veckor sen.. Åt en pencilinkur då.. fick brev för två dagar sen att det p...

Av Ämms - 29 september 2011 17:22

Ja.. då var jag ledig idag.. eller ÄR ledig idag. Har grejjat i vardagsrummet, gjort det fint å grejjer överallt. känns jätte bra med den nya soffan=) Man verkligen VILL göra nåt då=) Hämtade lillebror L på skolan halv två, cyklade hem, han åt lite m...

Av Ämms - 26 september 2011 17:52

Helgen var luun och skön. Var ivär till Charlottenberg och hälsade på farmor, farfar, moster, kusiner, Faster,  Två bröder och några vänner =) Så otroligt roligt så jaaa=)  Blev inte att vi åkte till graven denna gången heller =( Fick inte tag på vän...

Av Ämms - 23 september 2011 12:11

Ja det är tredje dagen jag är hemma från jobbet pga av min förbannade förkylning. Men den börjar släppa lite nu, tror jag. Det känns så allafall. Har inte hostat lika mycket idag som jag gjorde igår. Och jag är inte lika snorig heller =) Känns bra =)...

Skapa flashcards