eas

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Ämms - 14 september 2011 16:10

Ja det är onsdag och jag har jobbat klart för dagen, eller ja.. har varit hemma ca en timme nu =) 

Fick jätte gulliga sms av darlingen tidigare idag, jag blev på så bra humör efter hennes ord =) Så när jag smsat klart med henne bestämde jag mig för att den här dagen ska bli en bra dag. kände inte så när jag vaknade imorse, Men sen blev det andra bullar och bång. Haha. Jag skrattade åt konstiga diskussioner, (jag tänkte bara snusk så fort nån pratade om nåt långt, nåt stort, osv) Fast egentligen så var dom väl kanske inte så konstiga? Det var väl bara i mitt huvud allt lät så roligt:p

Men allafall.. Jag klarade mig igenom dagen nästan helt ledsen-fritt =) 


Jag älskar min T så otroligt mycket så det finns inte ord för det. Visst blir han sur för konstiga saker ibland men det är skitsamma :O 

Idag får jag min nya fån =) Min T har köpt en till mig så ska åka och hämta den idag =D Det är en Samsung Galaxy Mini =) Darling har en likadan men en vit och jag har fått en grå =) Hihi



Nej ska försöka göra nån nytta här hemma innan min T kommer hem =)

Av Ämms - 14 september 2011 15:41





   Tanken på att jag varit rödhårig skrämmer(?) mig lite :O


  Och sen kom det blåa i lugg och ena sidan =)


   En till blå    Lite mera blått    Färgade håret lite svart och brunt =)   Har faktiskt mascara UNDER ögona för en gångs skull =)   En jobb-bild   En till jobb-bild   En morgon innan jobb, runt 05.20   Min T när vi var på 30-års kalas   Svärföräldrarnas kissemaoo Tudor =)   En till på Tudor =)   Och här är den andra av svärföräldrarnas katt Tuss/Töss   Och här är en till =)

Dom är så gosiga, mjaoooar jätte tyst, knappt så man hör dom:O Stooooor skillnad mot Puttes mjaoingar :P

Dom här katterna är närmare 20 år båda två=)


Ja nu har jag ÄNTLIGEN lagt upp lite bilder =) Så nu vet ni hur jag ser ut just nu, snart blir det väl ny frisyr och nya färger :p 

Ovido - Quiz & Flashcards