eas

Alla inlägg den 26 september 2011

Av Ämms - 26 september 2011 17:52

Helgen var luun och skön. Var ivär till Charlottenberg och hälsade på farmor, farfar, moster, kusiner, Faster,  Två bröder och några vänner =) Så otroligt roligt så jaaa=)  Blev inte att vi åkte till graven denna gången heller =( Fick inte tag på vännen T.T så då blev det inget med det=( Men nästa gång då SKA jag dit. Måste. 

Köpte också varsin vinterjacka =) Denna gången köpte jag en helsvart, jätte fin men framför allt, VARM! Ska INTE frysa denna vintern. SKA INTE!!! =)

Och jag hittade mig ett par jeans också=) stretch (stavning) Skönt att ha ett par såna =) Och billiga var dom också=) 99kr bara. Ordinarie pris;)


Igår åkte vi till bergvik för min T ville hitta sig ett par nya byxor. Han hittade sig ett par, och jag hittade mig ett par till,=) Hans på H&M och mina på Stadium=) Hans var jätte snygga, kosta bara 199kr (tror jag) Och mina var på rea, 149kr=) Bästa klippet. Dom är stora, pösiga, med muddar nertill, inga fickor bak på rumpan. Perfekta=) Blir allt kort på grejjerna nån dag=)

Spelade Bingolotto också.. SÖG rövhål. Ingen bra programledare, inget bra alls med bingolotto längre. Dom kan lika gärna lägga ner skiten.. Varför måste det göras om så mycket att det inte ens är bingolotto längre? Hmmrfph...


Imorgon ska jag hämta lillebror L på skolan =) Ska bli kul. =) Ska hämta honom varje tisdag och torsdag i fortsättningen. Var iväg med PappaPär så han visade mig vart jag ska gå, så fick jag träffa ena frökna också. Så dom vet att JAG ska hämta honom, och dom vet hur jag ser ut, osv. 



Snart kommer min T hem, då blir det, det vanliga; matlagning, slapp framför teven, dusch och sen sova. Känns så bra att ha det enkelt nu. Känns helt underbart. Inga massa måsten och shiiet=)


Ovido - Quiz & Flashcards