eas

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Ämms - 13 september 2011 16:26

Jobbat som en galning. Känt mig riktigt duktig =) Har gaft en superduperbra dag och mått jätte bra men samtidigt har jag känt mig nere. Den där känslan att man vill gråta hela tiden har kommit över mig hela dagen =( Jag har ett bra liv, jag mår bra. Jag har allt jag kan önska mig, här och nu. Men ändå kommer dessa känslor, inte smygande utan galloperande på mig =( Vill inte känna såhär. Och min T förstår inte hur det är när jag mår såhär. Han tycker jag är konstig och uppfattar mig som sur och grinig.. Men jag är ju inte det. Jag mår ju bara konstigt i hela mig. Försöker förklara för honom men det är som att förklara för en kyckling hur den ska lära sig flyga. 

Det är inte lätt för någon som inte har/haft eller har någon nära som har "psykiska besvär" att förstå vad det innebär, hur man känner sig inombords eller hur omgivningen påverkar en. 

Jag har mått såhär några veckor nu. när solen är framme och det är "bra väder" så mår jag hur bra som helst. Det är när dessa dagar med gråa moln, regn och rusk som jag blir sån här =( Kommer väl hålla på så ett tag nu innan jag vänjer mig.. Hatar höst och vår=( Då mår jag alltid såhär =( Meeen det är väl bara att fatta läget och försöka ta sig igenom det. 

Måste till affären och handla.. men vet inte ens om jag kommer orka med alla människor överallt =( Och min T sa redan igår att han inte ska till nån affär idag. Så.. ja.. undrar hur middagsplanerna kommer bli =( 

Nej.. ska tänka positivt och fjäska för min T så kanske han vill vara en sneel heest och följa med mig dit sen ändå =) Är ju bara en enda fjuttig grejj vi behöver :p 

Men.. Ja.. då tänker ni väl.. "är det bara en enda fjuttig grejj så kan du väl GÅ dit SJÄLV då". 

Men nej.. jag vet hur det kommer bli. Jag kommer precis innanför dörrarna så får jag vända och gå hem igen, för jag klarar inte av det. JAG VET! 


Jag skriver detta för att få skriva av mig. Jag vill inte få nån kommentar att "du måste försöka...." blablabal. Nej.. Tack =)



Ska gå ut på ballen med lille PutteFnasket nu och sen diska lite =)

Piiizzzzzz Aaaaooooot =)

Ovido - Quiz & Flashcards