eas

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Ämms - 16 september 2011 21:22

Ojj va jag har grejjat idag. Helt otroligt att jag orkat. 

Jag har alltså gjort detta; Städat hela lägenheten, dammsugit och skurat hela lägenheten, rensat liiiite kläder, gjort ordning i garderober, lagt undan sommarklänningar m.m diskat, torkat damm. Ja så har jag ju tvättat också ju.. Trodde inte att jag skulle orka.. men det bara flöt på helt enkelt..

Var ju meningen att jag skulle till stan och möta min T och innan dess så skulle jag till darlingen för att säga hej OCH lämna hårfärgen som hon skulle få av mig. Men det blev inte av nåt av det. Kände att jag ville vara hemma så jag inte blir ännu värre med sjukan :/


Imorgon ska en kompis sova över här. Han ska på Hockey med några vänner och alla de vännerna har tydligen bokat hotell men så ringde han och frågade om han kunde få låna soffan över natten.. Och det får han ju. Hur längesen som helst som jag träffade honom nu så det ska bli spännande. Haha. 



Nej nu kommer väl min T hem snart.. Stakarn jobbar imorgon. "Bara" fem timmar men ändå. 


Ahja.. nu är mitt dagliga bloggande slut.. Har blivit för mycket nu känner jag.. Meeeeehn. inte ofta jag gör detta nuförtiden ändå så det går väl jämt upp. Haha. =)


Tack för mig. Hääjjj

Av Ämms - 16 september 2011 13:44

Ja då har jag blivit klar med tvätten. såååå sköööönt =) Ska slänga in allt där det ska ligga alldeles strax, sen ska jag städa och försöka dammsuga och skura golven sen också. 

Räknade alla trasor nu när jag hade tvättat dom.. ja såna disktrasor, typ.. Jag har använt 35 stycken på mindre än två veckor. KAN DET VARA MÖJLIGT? tur att jag har över 60 stycken så så jag klarar mig:p Haha. Köper ju sånt så fort jag är nånstans och handlar :O Men nu behöver jag kanske inte köpa nå sånt på ett bra tag. Det är ju inte så att dom går sönder så lätt heller :p


Ikväll är det Kulturnatt här i karlstad. Jag ska ner till stan sen vid åtta och möta min T. Hade tänkt och åka ner dit runt sex när han slutat men vill inte stå helt i min ensamhet när han grejjar och har sig med sina vänner. Så då bestämde vi att jag åker ner lite senare istället=) Och det passar mig mycket bättre också för då hinner jag grejja ordning här hemma =) Mohohoh


Hade tänkt att skriva på fejjan om nån vill ha röd hårfärg så frågade precis darlo om jag hade kvar den fortfarande och då slapp jag skriva det=) Så hon och hennes T kommer hit om en stund och hämtar den =) Mohohoh. En sak "mindre" att tänka på. Då får jag plats med en skitgrejj till i badrummet=)


Min T tycker förresten att jag måste slänga nåt innan jag får för mig att köpa nåt nytt. Han har ju rätt på ett sätt.. Tex, om jag vill köpa en ny tröja så måste jag göra mig av med en som jag redan har, eller om jag vill köpa en ny soffa så måste jag göra mig av med den här.. haha.hahaha Men tänk om jag BARA har mina favvogrejjer här då? Men ändå vill ha nånting litet nytt? Hur skulle jag då lösa det? Hmm.. nej.. tror inte jag följer hans råd..:p Haha

Nu!

Av Ämms - 16 september 2011 09:52

kom på en sak. Har lärt mig hur man spelar Wordfeud. hihi =) Darlingen skickade en länk från hennes blogg =) Blabalbal. Tack Darling =)

Av Ämms - 16 september 2011 09:37

Japp. då är det fredag och jag såg verkligen fram emot att få vara ledig i tre hela dagar =D MEeehhnnn. Då har jag åkt på en förkylning igen :/ Jävla dret. Min T som smittat mig =( Blääähh.. Men det är bara att ställa sig upp och vara KVINNA och ta sig igenom detta. Män som är förkylda (vet ju alla) ligger nästan för döden :/ Men vi stora, starka KVINNOR klarar oss igenom det huuur enkelt som helst. För vi klarar av att laga mat, städa, tvätta, grejja med allt annat som ska grejjas med. Utan problem. Mehn, det kan inte det andra könet. Det är såååååå synd om dom och "vi" kan inte förståååååå hur dåååååligt dom mååååååår. Haha.

  

Nej nu ska jag ge mig med grineriera.. Haha


Har bokat tvätt-tid allafall, så tänkte försöka mig på att få RESTEN av tvätten ren.. Sist var det ju ett misslyckande utan dess like.. MenMen. som dom säger, "bättre lycka nästa gång" eller nåt liknande :O haha


Nej.. dags att göra ordning tvätten för om en kvart drar det igång med tvättning och sen ska jag städa, skura golven och grejja som bara fan så jag kan ta det lugnt resten av helgen =) Wiiiiie

Ovido - Quiz & Flashcards