eas

Direktlänk till inlägg 11 februari 2011

Äntligen Helg =)

Av Ämms - 11 februari 2011 14:50

Ja då var denna veckans arbete gjort =) Skööönt =) Kände mig snäll idag så hjälpte en arbetskamrat som hade en del kvar att göra =) FAST att jag bara skulle jobba sex timmar idag.. Så det blev att jag jobbade sju timmar istället;) Moha. Så nu är jag hemma och ska alldeles strax börja med mat.. Blir lite enkelt idag. Äggröra på macka och bacon =) Gööött=)


Gårdagen var hektisk så hann inte sitta vid datorn. Jag jobbade, blev hämtad av Faster, åkte direkt och handlade. Sen hämtade vi kusin L och sen lämpade vi av matvarorna hemma. Sen åkte jag och Kusinen och hämtade två av hennes vänner på skolan. Sen drog vi till Ikea för jag skulle köpa byrå. Det blev två stycken=) Åkte hem och fick hjälp att bära in det. Så satte jag igång och monterade ihop dom. JAG VAR DUKTIG och gjorde det helt själv =) NÖÖÖJD!!!  Torkade av dom, ställde in en i badrummet och en i mitt sovrum. Handdukar i badrumsbyrån och underkläder mm i sovrumsbyrån. Sen grejjade jag, bäddade rent i sängen osv. Sen kom min T och jag hoppade in i duschen och sen var det sängen. Jo.. jag åt mat också. Värmde en matlåda och åt samtidigt som jag monterade byrå. Ja, som sagt. Det var en hektisk dag igår.


Min T kommer hit vid sex så jag ska försöka hinna med att laga mat, packa och städa undan lite i vardagsrummet ifall bror vill ha hem vänner ikväll. Vi åker ju till Göteborg imorn. OM tåget går da, HOPPAS det inte blir inställt för då blir jag GÖÖÖÖRLÄSSÄNN!!! 


Nej. Sätta igång med allt som ska göras=) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ämms - 14 november 2011 16:22

Ja det var ett bra tag sen jag bloggade nu. Det har varit så mycket på gång så man hinner liksom inte med:O Men jag lever och är lycklig som bara fan=)   Jag kan dra lite kortfattat vad som hänt då.. Har en resa pågång..Till Egypten med min T=)...

Av Ämms - 8 oktober 2011 17:26

Ja.. Lördag. Ledig. Hemma själv. Min T är hos hans föräldrar.Jag skulle följt med men stannade hemma istället. Mår inte sådär jätte bra =/ Fick ju urinvägsinfektion för några veckor sen.. Åt en pencilinkur då.. fick brev för två dagar sen att det p...

Av Ämms - 29 september 2011 17:22

Ja.. då var jag ledig idag.. eller ÄR ledig idag. Har grejjat i vardagsrummet, gjort det fint å grejjer överallt. känns jätte bra med den nya soffan=) Man verkligen VILL göra nåt då=) Hämtade lillebror L på skolan halv två, cyklade hem, han åt lite m...

Av Ämms - 26 september 2011 17:52

Helgen var luun och skön. Var ivär till Charlottenberg och hälsade på farmor, farfar, moster, kusiner, Faster,  Två bröder och några vänner =) Så otroligt roligt så jaaa=)  Blev inte att vi åkte till graven denna gången heller =( Fick inte tag på vän...

Av Ämms - 23 september 2011 12:11

Ja det är tredje dagen jag är hemma från jobbet pga av min förbannade förkylning. Men den börjar släppa lite nu, tror jag. Det känns så allafall. Har inte hostat lika mycket idag som jag gjorde igår. Och jag är inte lika snorig heller =) Känns bra =)...

Ovido - Quiz & Flashcards