eas

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Ämms - 2 februari 2011 16:02


Jag satt och tänkte på en vän idag. En vän som jag förmodligen inte kommer få träffa på väääldigt länge. Hur länge vet jag inte.. Den här vännen var en av mina närmaste vänner. Vi hade våra smeknamn på varandra. Jag kallade/kallar honom Slemmballe och han kallar mig Slemma:p Lite konstiga smeknamn kanske men det var roligt =)

Jag tänkte allafall på honom, och på allt roligt vi gjort ihop. guuu så mycke stört=) Saknar honom som fan=( Ska försöka luska ut när han kommer ut igen.. Måste ju få reda på det liksom:O


Ja så var det dags för dag 23 då.. Vad får mig att må bättre?


  • När jag vaknar och upptäcker att jag är ledig så jag kan ligga kvar=)
  • När Putte är sådär gosig som bara han kan vara
  • En kram
  • Ett sms från min T
  • Att komma hem från jobbet och det är nystädat
  • När solen skiner och himlen är sådär klart jätte blå
  • Ligga på stranden och steka
  • Leka med Lukas

Det finns så mycket men jag avslutar nu.. =)

Ovido - Quiz & Flashcards