eas

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Ämms - 7 februari 2011 16:37

   Jag påväg hem från jobbet


       Putte


Kattgräs som Putte fick av min T=)


Putte igen


Och nu, vavven Sussie som jag passade i lördags=)


            

Av Ämms - 7 februari 2011 16:30

Jag saknar inte så mycket nuförtiden.. Inte nu när allt har blivit till det bättre efter flytten och allt=)


Men något jag saknar är att ha en riktig mamma som är som en mamma ska vara. Jag har ju min faster som är som min mamma men det är ju liksom inte samma sak. 

Jag saknar inte just HENNE, utan bara grejjen att ha en MAMMA som finns där för en när man mår dåligt, eller när man bara vill prata.. Eller bara som finns.. Som älskar en.. oavsett.. 

Men ja.. jag vet att min faster älskar mig som sin egen dotter, och hon har varit mer som en mamma för mig än vad min egen har varit.. Känns ju ändå väldigt skönt att känna så=)

Av Ämms - 7 februari 2011 16:17

Ja min dag har varit sån här. Vaknade bredvid min T=) Underbart =) Fick oss en liten snabbis innan jag verkligen var tvungen att gå upp.. Gjorde mig ordning och sen traskade till jobbet. Jobbade som fan, trodde att jag jobbade snabbt men tydligen gjorde jag inte det. Flexade ut tjugo över tre :O Blev en lång dag :O MEN.. Gött ändå=) Gick till Nöjesbutiken för att lämna in en film jag och min T hyrde igår.. (Den var läskig som fään) Sen var det att försöka ta sig hem i detta så uuuunderbara väder.. Regnade och blåste. Två av mina favoriter:/ Hmm.. När jag kom hem så märkte jag att ljuset i hallen funkar:) OCH det var dammsugeti hallen och städat i vardagsrummet=) Sen gick jag in i köket och jojjomännsan där var det ljus också=) OCH det var diskat=D WOOOHOOOOO!!! Lillebror är att gullig han=) 


Så nu kan vi laga mat igen iom att felanmälansgubben fixade felet=) Wihooo.. Måste ju laga nåt stengött te brorsan nu när han varit så gullig och städat.. Eller.. Inte minst DISKAT. Han som hatar att diska.. Hihi=)


Ja.. min dag har varit förvånansvärt bra=) för att vara måndag alltså, jag HATAR måndagar annars men just denna har varit helt jätte rolig=)

Ovido - Quiz & Flashcards