eas

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Ämms - 17 februari 2011 15:51

Ja då har det gått en arbetsdag till och här sitter jag nu. Trött och ont i hela kroppen.. hmm :/ Känner mig som hundra år just nu :O Bläh.. Men det är bara att stå ut för jag har tre arbetsdagar kvar innan det blir ledigt för mig..=( Uch.. jobbigt med en sexdagarsvecka =(                           


      




Ja så fick jag höra nåt riktigt roligt idag!! "Vad ska du äta till lunch idag då? Nej just det du har ju redan ätit för hela veckan" ÅHHHH!!! Jävla arbetskamrat K Kärringjävel!!! Jag sa till henne att hon får ta och ge sig. Sen gick jag för tänker inte sitta och vara trevlig mot någon som håller på och trkarsserar mig. Men nu har jag sagt till henne snällt och lugnt. Säger hon nåt imorgon så jävlar säger jag bara. Darling gav mig massa bra tips på vad jag kan säga till henne så jag har allafall en hel del att komma med ;) MOHAHAHA!!!

Ovido - Quiz & Flashcards