eas

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Ämms - 4 februari 2011 16:45

Hmm.. en första? en första vadå? EN första.. en FÖRSTA? EN FÖRSTA!!!??? En första fis? nej den minns jag inte.. första kissen= nej just det.. minns inte det heller :O 

Nej jag vet inte? Imorgon är första Apt´et detta året? kanske en sån sak?

Hmm.. ja.. jag låter det vara såhär=)

Av Ämms - 4 februari 2011 13:19

Uhh.. har varit jätte dålig sen i onsdags.. Jagkom hemfrån jobbet, åt liite choklad, drack lite cola och sen la jag på mig soffan och somnade.. Vaknade av att jag mådde jätte illa och kände för att kräkas. sprang på toa men det kom inget. Åkte till min T vid halv sju.. Mådde ännu värre.. Det tog inte långa tiden innan jag sprang på toa och spydde upp allt jag hade.. Tillslut gick det inte att få upp nå mer. La mig på sängen. Allt snurrade.. snurrade och snurrade ännu mer. Min T hämtade en hink och hällde vatten i den.. Sen hämtade han ett glas med vatten. Jag drack lite vatten och det kom upp med en gång.. Drack mer vatten och det kom också upp.. =( Ringde chefen på torsdan och sa att jag förmodligen fått magsjukan eller kräksjukan eller så är de nåt annat konstigt..

Vi ska prata när jag kommer tillbaks. Det har hänt för mycket nu på två veckor. Först vrider jag knät, sen skär jag mig djupt i fingret och sen blir jag sjuk som fan.. (inte mitt fel men hon ville ha ett möte med mig)


Jag och min T ska åka hem till mig ikväll när han kommer hem från jobbet. Imorgon ska han jobba en stund och jag ska vara vavvevakt=D Min T´s föräldrar ska åka bort så jag erbjöd mig att passa lilla vavven Sussie (eller hur hon nu stavar sitt namn:p)


Nu ska jag nog sova en liten stund till och sen gå in i duschen tror jag.. Om jag vågar.. Är ju fortfarande yr som fan:/ Hmm.. Ja.. det märks väl:O


Jo.. Kussen L klarade teoriprovet idag =D Wiiiiieeee=D Och nästa vecka är uppkörningen =D Hon kommer klara det utan problem!!! =)

Ovido - Quiz & Flashcards