eas

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Ämms - 1 februari 2011 19:55

Jag har funderat på det där med LCHF som jag hade bestämt mig för att börja med.. Dels för att gå upp i vikt och dels för att bli av med mitt sockerberoende. Men nu.. Nu har jag tänkt så mycket att jag har huvudvärk. Jag struntar i allt vad dieter är.. Jag ska börja äta mer och oftare istället. Äta vanlig mat men oftare helt enkelt. Ska försöka sluta med colan som jag nu dricker varje dag. En halv liter blir det ju "bara" men jag ska ge mig med det. Dricka vatten istället? 

Känner att det kommer bli för mycket att hålla koll på vad man ska och inte ska äta. Har inte nog "disciplin" för det(?) Så har jag ju faktiskt redan gått upp en del.. Ska väga mig imorgon igen och jag VET att jag gått upp något till kilo. Det känns på kläderna =)

Pratade med en arbetskamrat om vikt idag. Det var hon som påbörjade det snacket. Och hon tyckte självklart att jag borde gå upp några till kilon och ja.. jag kanske har sju kilon kvar=) Inte alls mycket jämfört hur det var för en månad sen då det var 15 kilo kvar =)


Ja så nu har jag verkligen bestämt mig. Jag äter det jag vill med oftare bara =) Wiie=) MEN funkar det inte så kan jag ju prova på LCHF en månad för att se om det funkar. Men nu känner jag att jag inte orkar med något sånt.:p



Snart en vecka sen.. FYFAN för "helvetet"! Men idag... då jävlar. Då får min T passa sig:O Hahahahha


Jag har mått illa i flera dagar nu =( sååå jobbigt. det kommer och går hela tiden=( Funderar på om jag kanske äter för lite choklad? KAN ju faktiskt vara så att det är därför som jag mår såhär? Har ju bara ätit en liiiiten bit denna veckan=( Men så är det ju bara tisdag också:O haha

Av Ämms - 1 februari 2011 15:45

  • Folk som tror att man inte förstår när man gör det
  • Unga som inte ger sin plats till gamla när bussen är överfull
  • När inga kläder passar på en som dom ska
  • När jag upptäcker att jag har en spindel på mig
  • Eller en geting som flyger in i mitt rum
  • När jag pratar med någon som bara mummlar så jag inte hör vad personen säger
  • Bajslukt
  • Bajsränder i toan
  • När allt bara går fel

Ja det finns mycket mer men fortsätter jag skriva nu så tar det väl aldrig slut:p 

Ovido - Quiz & Flashcards