eas

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Ämms - 14 februari 2011 18:49

Fick dessa av min T när vi var i Göteborg =)


En rolig grejj som jag ska hänga upp i taket när jag får mitt nya rum =)

 


Ett 3D hjärt-pussel

  








Och imorse innan jag gick till jobbet fick jag dessa två uuuunderbara nallar =)

  





Och nu när han kom hit så fick jag en jätte fin blomma =) och hallongodisar formade som hjärtan =) Lägger upp bilder på dom imorn =)




JAG ÄR SÅÅÅÅ KÄÄÄÄÄR =D

Av Ämms - 14 februari 2011 16:55

Åkte ju till Göteborg med min T i lördags =) Vi gick på Universeum och sen strosade vi lite på stan =) Jag fick två jäääätte gulliga saker av honom när vi var där =D      



Snyggaste bilden jag någonsin tagit ;)

  


                                                              


              

    


                


   

         


Ovido - Quiz & Flashcards