eas

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Ämms - 16 mars 2011 17:21

Ja då fick jag frågan nyss om jag vill sova hos min T =) Och självklart så vills det väldigt mycket =) Han kommer hit och hämtar mig så åker vi till svärpäronen och dumpar av däck där och äter en smula och sen bär det iväg och tvätta ur hans bil och sen hem till honom =) Blir väl säkert ett litet kik på Big Brother för att avsluta kvällen. 


Åhhh.. kanske vi kan åka förbi nån affär å köpa nåt gottigt? Mjaaah.. kanske =)

Av Ämms - 16 mars 2011 16:17

jag är så lycklig och jag mår så otroligt bra =) älskar min T, älskar mitt hem och älskar min lilla darling =) 



Pratade med darling om en massa förut.. och.. Ja.. 


Jag har funderat på vad jag hade gjort idag om jag inte träffat min T? Hade jag fortfarande varit den där tjejen som gjorde som hon ville med vem hon ville? Hade jag fortfarande fått ångest efter varje snedsteg jag tog? Hade jag fortfarande gråtit efter varje kille jag legat med? Hmm.. Detta är bara tankar jag ahr såhär på min lediga dag när jag sitter här utan min T.. Men.. Ja.. Jag ska ju inte tänka på sånna här saker men det blir ju automatiskt att jag gör det när jag är utan honom några timmar. 

Jag prioriterar helt andra saker nu när jag ahr en pojkvän som jag älskar. Jag vill hellre ligga hemma i soffan och mysa under en filt och kika på film med den jag älskar än att vara ute och dricka, härja och göra bort mig. Det var något som jag faktiskt tyckte var kul.. förr.. Nu när jag tänker efter så var det nog inte så kul ändå. Visst har jag gått ut några gånger sen jag slutade med att dricka varje helg men det blir liksom på MINA villkor då. Det blir inte på alkoholens villkor.. När jag har gått ut nu dom senaste gångerna, (två gånger sen jag träffade min T) så har jag druckit med måtta. Tagit någon sådär bara för sällskapets skull och det har absolut inte kännts bra. Jag vet att jag kommer att bli sugen på en råfylla och bara släppa allt och köra järnet. Och det är något som jag inte vill. Därför kommer jag att tacka nej nästa gång någon erbjuder mig något. Jag känner ju mig själv bättre än någon annan så jag vet ju hur jag funkar. 


Men ja.. nog om det. 


Jag älskar min T så otroligt mycket och det känns så bra att han är lika störd som mig och att han och lillebror F går så bra ihop. Hade dom inte gjort det så vet jag inte riktigt hur allt hade gått :O


Men jaja.. känns som jag bara vräker ur mig en massa nu men... ja det är väl sån jag är :O kanske:p


om två timmar kommer han hit =) ÅÅÅHHH saknar som fan :(

Av Ämms - 16 mars 2011 16:01

Japp då är jag ledig idag och dagen började inte sådär värst bra :/ Min T väckte mig vid sju och sa att jag borde gå in i badrummet och se vad som hänt där inne. Jag var för trött så orkade inte. Sen åkte han till jobbet, jag låg kvar=) Sen kommer lillebror F in och säger att jag borde gå in och se vad som hänt. Efter några om och men går jag in och ser både spyor och bajs på golvet:/ PutteFnasket hade haft en jobbig natt han :( Så det var bara att börja storstäda badrummet det.. Medans jag höll på där inne så dammsög lillebror hela lägenheten och plockade undan en massa dret=) 

Blev en tur till banken för att växla in alla småiga enkronor vi har samlat på oss och det blev 515 kronor=) Så nu är det dags att börja samla igen =) Wiiie =)

Var iväg till Darling och hälsade på henne på hennes praktikplats=) Ett mysigt litet krypin=) Det är sååå skönt att vi är som vi är. Vi kanske inte ses på flera månader och när vi väl ses så är det inte någonting som förädrats förutom att vi har en massa att prata om och våra frisyrer är annorlunda :p Haha.

Ska kika förbi där imorgon efter jobbet och lämna tillbaks kokboken jag lånade av henne för ett tag sen =) Måste bara hitta den först :O Bra när man gömmer undan saker som man är rädd om som man sen inte kommer ihåg vart man gömt :O


Ska också försöka mig på att rensa i mina kläder nån dag också, och lämna in på darlings praktikplats =) Känns bra att man kan göra någon nytta för andra =) Istället för att ge bort kläder till folk som man inte ens vet kommer använda det..


Ja.. så nu sitter jag här och ska försöka mig på att laga mat snart=) Men det är ju så svårt att komma på vad man ska laga ordning :( BLÄH!!


Vill itne jobba i helgen =( VILL VERKLIGEN INTE!!! Lördagen kommer ju gå bra för då jobbar jag med faster men söndagen vet jag ju inte vem jag kommer jobba med =( Hatar att inte veta =( Och man vill ju hellst jobba med någon som man går bra ihop med annars kan det krocka rejält :O


Men jah.. ska väl försöka ta mig i kragen och göra nån nytta här nu =)

Ovido - Quiz & Flashcards