eas

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Ämms - 3 mars 2011 19:55

Måndag jobbade jag, sen åkte jag iväg med kusin L och köpte tevebänk till lillebror F och en spelstol till min T =) 

Tisdag: Jobbade, fick nästan anfall på arbetskamrat. Jävla kärring. åkte hem, slöade :O Sydde litegrann..

Onsdag: Jobbade, köpte soffa till lillebror F =) Göööörfiiiiin, lite avis faktiskt :P Mötte min T och han köpte våffeljärn så vi åt våfflor med massor av grädde och hallonsylt. MUMMA!!!

Torsdag, alltså idag: Jobbat, kom hem, sydde klart grejjerna till köksfönstren, försökte mig på att skruva i "krokar" men det gick inge bra, Nu väntar jag på att min T ska komma hit en liten stund =)


Imorgon är jag ledig.. är ledig i tre hela dagar nu =) Så morgondagen kommer att innehålla massor av grejjande, städande och ännu mera grejjande =) 

På lördag blir det kalas här hos mig =) Ska bli gööörkul =)


Söndag ska jag få låna en bågfil för att såga av gardinstängerna (som jag köpte i söndags) så att dom passar till lillebrors rum och mitt rum =)


Läääängtar tills alla saker och grejjer och sånt där kommer på plats =)


Mitt liv är perfekt nu, helt enkelt perfekt. Bor med världens gulligaste bror, har ett fint hem, har den mest underbaraste pojkvän som min bror har helt och hållet accepterat =) Enda han har accepterat också (tror jag) Jag har ett jobb som jag trivs med mer och mer för var dag som går, (förutom vissa arbetskamrater som är dumma i huvudet) 



Det verkar som att människor på jobbet som har haft ett eller annat emot mig och bara varit otrevliga mot mig är jätte snälla helt plötsligt och pratar och grejjer, medans andra som varit snälla är jätte otrevliga och kärringiga..:/ 


Nej nu ska jag sluta klaga :p Jag har ett bra liv =) 



Det enda jag önskar mig nu är en diskmaskin :P

Ovido - Quiz & Flashcards