eas

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Ämms - 18 mars 2011 17:48

jaha.. då var det fredag igen då och jag kommer inte kunna njuta av helgen överhuvudtaget. Jag jobbar hela helgen =( Känner att jag verkligen inte orkar. Är helt slut i hela mig =( Jag sover inte ut längre när jag är ledig för det är så mycket som ska göras då och blablabla. Men ja.. Det var jag själv som tog på mig helgjobb så får väl skylla mig själv=( Undrar bara hur länge till jag orkar med det här :/ men ja.. skitsamma :p


Igår var vi iväg till darling och lämnade kokboken jag lånade av henne för ett bra tag sen, tjötade å pratade om lite allt möjligt. Heehee..


Åkte hem till min T, upp med grejjor och sen ner med en gång för att tvätta lite i bilen, upp igen, och det var jobbigt ska jag säga. Han bor på tredje våningen och hans trappor är fan inte att leka med :O Haha.. Känns som man haft ett värsting träningspass :O


Sen blev det städning hemma hos honom, ska väl gräjja lite sen också tror jag så det blir finfint tills imorn när han får besök. Min lilla T fyller år imorgon=) Vet fan inte vad jag ska köpa till han :O Och har inte haft tid att åka iväg och köpa nåt heller =( Han får få en sen födelsedagspresent. Är ju ledig på måndag så kan dra iväg och köpa nåt då =)


Mja.. ikväll ska jag lägga mig tidigt som fan =) Min lilla T sa igår att han kunde köra mig till jobbet till morgonen =) Gulliga han =) Men kanske skulle ta den där körningen på söndag istället? Jobbar ju med faster imorgon och då kan jag ju åka med henne... men på söndag jobbar hon inte så... ja.. så får det bli :p Mohaha..


NU är det bara en kvart kvar så komemr min T hit =) Åhhh vad jag har saknat honom..:O


Ha en bra helg alla =)

Ovido - Quiz & Flashcards