eas

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Ämms - 15 mars 2011 17:48

ja då har jag ledigt imorgon. Det jag vet att jag ska göra är att åka till banken och växla in alla massa hundra enkronorna som jag samlat på mig under en lång tid=) Är inte helt säker på hur mycket det är men ska bli spännande=) Sist jag kollade så var det över 500 =) 

när min T har slutat ska vi tvätta hans bil och sånna dära bilgrejjor som ska göras innan han ska besikta den=)

annars blir det nog bara städ och sånt här hemma. Det orkas ju inte med när man jobbar som en dåre :/

Men ja.. imorgon är då den enda dagen på hela veckan som jag är ledig och just nu känns det.. Hmm.. hur ska jag uttrycka det i ord? BAJSIGT! vill bara sova och sova och sova ännu mer. Efter jag träffade min T så har jag lagt mig mycket tidigare än innan så jag sover mycket längre än innan, men ändå är jag så otroligt trött hela tiden.. hmm.. ja det kanske är en sån där trötthetsperiod eller nåt:O


var till svärföräldrarna i söndags.. svärmor frågade om mamma.. och vad svarar man på det liksom? Nej men jag har ingen kontakt med henne.... det var det enda jag sa och jag tror hon förstod att jag inte ville prata mer om henne så hon började prata om nåt helt annat nästan med en gång =)

Vi grävde fram min T´s bil ur snön också.. Hahh.. däcken satt fast i isen så dom hackade loss dom. Såg minst sagt väääälidgt roligt ut =D


Ska försöka få låna vavven Sussi snart igen =) Hon är verkligen världens sötigaste lilla vavven jag sett =) Jag bar henne och gosade som fan när vi var där och ena brodern frågade om jag verkligen fick bära henne så som jag gjorde.. Och ja.. det fick jag ju eftersom ajg gjorde det. haha.. Men tydligen så får man (eller ja gäller tydligen inte mig..) inte bära henne hur som helst.. HAHA! lite roligt faktiskt.


Vad mer? Jo.. hon som sagt sånna dumheter till mig sa den en gång till och det brast för mig. Jag vräkte ur mig den ena med det tredje.. Gick sen till chefen och berättade vad hon håller på och säger till mig. Hon satt som ett frågetecken och bara sa "K*****????" Det är inte likt henne att säga sånna saker tydligen men hon skulle ta ett snack med henne när hon fick chansen att stöta på henne. Dagen efter på frukosten hälsade jag inte. det bara kokade i mig när jag såg henne. Sen på lunchen satt jag i fikarummet helt själv när hon kommer in och går fram till mig och ber så otroligt mycket om ursäkt för hon visste inte att jag tog illa upp osv.. Min chef hade inte pratat med henne utan antagligen så kom hon på själv att hon sagt dumma saker eller så var det ena arbetskamraten som suttit där inne när hon vräkt ur sig dret som sagt till henne. Men ja.. nu är allt bättre allafall.. Men jag bara väntar på att det ska påbörjas något annat snart.. det är alltid något.. Hmm.. Späääännaaaaande.


Jooooo. var på bio i lördags. Sanctum i 3D. Trodde att den skulle vara bra men.. nej.. Gillar då mer tecknade filmer i 3D =) Min T och jag tänkte ta med lillebror Lukas på det snart =) Han tyckte Dumma Mej i 3D var supercool så känner att jag vill ha med han på en till =) 


Har inte hänt så mycket spännande saker i mitt liv sen sist men ja.. jag är inte så spännande av mig längre :/


Älskar min T så otroligt mycket. Bästa som hänt mig =)

Ovido - Quiz & Flashcards