eas

Direktlänk till inlägg 16 mars 2011

Min lediga dag =)

Av Ämms - 16 mars 2011 16:01

Japp då är jag ledig idag och dagen började inte sådär värst bra :/ Min T väckte mig vid sju och sa att jag borde gå in i badrummet och se vad som hänt där inne. Jag var för trött så orkade inte. Sen åkte han till jobbet, jag låg kvar=) Sen kommer lillebror F in och säger att jag borde gå in och se vad som hänt. Efter några om och men går jag in och ser både spyor och bajs på golvet:/ PutteFnasket hade haft en jobbig natt han :( Så det var bara att börja storstäda badrummet det.. Medans jag höll på där inne så dammsög lillebror hela lägenheten och plockade undan en massa dret=) 

Blev en tur till banken för att växla in alla småiga enkronor vi har samlat på oss och det blev 515 kronor=) Så nu är det dags att börja samla igen =) Wiiie =)

Var iväg till Darling och hälsade på henne på hennes praktikplats=) Ett mysigt litet krypin=) Det är sååå skönt att vi är som vi är. Vi kanske inte ses på flera månader och när vi väl ses så är det inte någonting som förädrats förutom att vi har en massa att prata om och våra frisyrer är annorlunda :p Haha.

Ska kika förbi där imorgon efter jobbet och lämna tillbaks kokboken jag lånade av henne för ett tag sen =) Måste bara hitta den först :O Bra när man gömmer undan saker som man är rädd om som man sen inte kommer ihåg vart man gömt :O


Ska också försöka mig på att rensa i mina kläder nån dag också, och lämna in på darlings praktikplats =) Känns bra att man kan göra någon nytta för andra =) Istället för att ge bort kläder till folk som man inte ens vet kommer använda det..


Ja.. så nu sitter jag här och ska försöka mig på att laga mat snart=) Men det är ju så svårt att komma på vad man ska laga ordning :( BLÄH!!


Vill itne jobba i helgen =( VILL VERKLIGEN INTE!!! Lördagen kommer ju gå bra för då jobbar jag med faster men söndagen vet jag ju inte vem jag kommer jobba med =( Hatar att inte veta =( Och man vill ju hellst jobba med någon som man går bra ihop med annars kan det krocka rejält :O


Men jah.. ska väl försöka ta mig i kragen och göra nån nytta här nu =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ämms - 14 november 2011 16:22

Ja det var ett bra tag sen jag bloggade nu. Det har varit så mycket på gång så man hinner liksom inte med:O Men jag lever och är lycklig som bara fan=)   Jag kan dra lite kortfattat vad som hänt då.. Har en resa pågång..Till Egypten med min T=)...

Av Ämms - 8 oktober 2011 17:26

Ja.. Lördag. Ledig. Hemma själv. Min T är hos hans föräldrar.Jag skulle följt med men stannade hemma istället. Mår inte sådär jätte bra =/ Fick ju urinvägsinfektion för några veckor sen.. Åt en pencilinkur då.. fick brev för två dagar sen att det p...

Av Ämms - 29 september 2011 17:22

Ja.. då var jag ledig idag.. eller ÄR ledig idag. Har grejjat i vardagsrummet, gjort det fint å grejjer överallt. känns jätte bra med den nya soffan=) Man verkligen VILL göra nåt då=) Hämtade lillebror L på skolan halv två, cyklade hem, han åt lite m...

Av Ämms - 26 september 2011 17:52

Helgen var luun och skön. Var ivär till Charlottenberg och hälsade på farmor, farfar, moster, kusiner, Faster,  Två bröder och några vänner =) Så otroligt roligt så jaaa=)  Blev inte att vi åkte till graven denna gången heller =( Fick inte tag på vän...

Av Ämms - 23 september 2011 12:11

Ja det är tredje dagen jag är hemma från jobbet pga av min förbannade förkylning. Men den börjar släppa lite nu, tror jag. Det känns så allafall. Har inte hostat lika mycket idag som jag gjorde igår. Och jag är inte lika snorig heller =) Känns bra =)...

Ovido - Quiz & Flashcards