eas

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Ämms - 12 mars 2011 14:36

jag säger det ändå. Jag är SÅÅÅ KÄÄÄR!! Och jag är så otroligt lycklig och allt känns så underbart. Men hur kommer det sig att ibland.. bara för en sekund, så känner jag för att gå tillbaks till mitt gamla liv igen. Bara för en sekund... Jag tänker på allt jag gjort och inte gjort.. Allt som man varit med om, alla vännerna och ja.. alla.. allt.. och inget. Jag har ett underbart liv nu.. Ett liv som jag inte trodde jag skulle kunna få. Ett liv med kärlek, respekt, förståelse och ännu mera kärlek. Det känns bara så overkligt att JAG hittat mannen i mitt liv. JAG!?

Det var ju inte alls längesen som jag härjade runt, lekte av mig riktigt.. Och sen helt plötsligt dyker min T upp från ingenstans och får mig på fall.. 

Jag tänker på hur mitt liv kunnat sett ut nu om jag inte träffat honom. Och det hade nog inte varit så mycket mer annorlunda från hur mitt liv var innan jag träffade honom. Tråkigt, chberg på helgerna som vanligt, härjerier runt överallt. Killar.. m.m Och ja. jag hade kul medans jag höll på, det hade jag verkligen. Men nu i efterhand så tänker jag bara på hur dum jag var som höll på så mycket som jag gjorde. Och ibland saknar jag det livet. Bara ibland. Nej jag ska inte älta i nånting som jag slipper leva i nu.. För jag känner mig som den lyckligaste tjejen i världen nu. Det gör jag verkligen. =)


Jag lovade Darling att jag skulle lägga upp bilder så ni får se hur mitt nya hem ser ut men jag kan inte hitta kameran så det får bli nån annan gång.. när jag nu hittar den förbannade kameran :/ Hmm..


Jag sitter och väntar på att min T ska komma hit nu. Han har jobbat idag.. Tråkigt. Och jag ska alldeles strax springa till tvättis. Har tvättat sen tio imorse och nu är det väl bara torkningen kvar.. Men det tar allt en väldans tid fört å torka :/ Bläh.!

Sen ska jag försöka hänga in alla kläder och sådant, bädda rent i sängen å så..

Sen försöka mig på att få med min T på att göra ordning lite i förrådet. Men är lite halvsvårt att göra nåt där inne för har ju en stor cross ståandes där :/


Nån som vill köpa den? haha:p 


Men jag lovar. Bilder kommer upp bara jag hittar den förbannade kameran =)


Haha tydligen ahde jag lite att säga andå :p MOhahah


Ha det så bra tills nästa gång =)

Ovido - Quiz & Flashcards