eas

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Ämms - 16 juni 2011 17:35

..började imorse 04.55 då jag gick upp och gjorde mig ordning. Min T körde mig och faster som vanligt till jobbet. Jobbade på som vanligt till klockan blev kvart över åtta då min närmast chef kommer till mig och säger att jag ska ha med mig en sommarvikarie nästa vecka som ska lära sig mitt område tills att jag går på semester. Jag frågar då om det är någon som har varit inne förut. "Nej detta är en helt ny tjej" 

ÅÅÅHHHNEEEJJJ. Jag ska lära någon att städa. JAG???? Jag hatar att jobba tillsammans med andra, vill helst gå i min egna lilla värld och göra det jag gör bäst.. (typ?) 

Senare på lunchen ringer hon till vårt fikarum och säger då att denna lilla tjejen ska komma in redan imorgon och börja gå med mig :O JAHAA???? Har ju knappt någon tid alls på att förbereda mig inför detta. Måste ju ställa in mig helt på att inte vara knäpp och konstig =( Men ja.. hoppas på att jag inte kommer skrämma halvt ihjäl henne :O haha..


Sen bar det allafall av hemåt. Gick till faster för vi skulle iväg till solareturen och kolla om dom hade nnån gräsklippare. Träfade där på en Thomas som jobbade där när jag  ocjkså jobbade där. Han visade vilken som va bäst utav dom som dom hade inne just nu. 250 säger han att jag kan få den för. Sen skulle han gå för han slutade. Så ville faster se att den verkligen  funkar så jag sprang iväg och kollade om det fanns nånn annan som kunde tessta den åt oss. Då sprang jag på Gejjan. ja ni som har jobbat där  vet  vem jag menar :p han köre på som fan. haaha. Och efter en stund frågade han vad Thomas hade sagt för pris så jag sa vad det var. Då ändrar han det själv och säger "Ni kan få den för 200" 

200 kronor för en sleten gammal gräsklippare är inte illa pinkat. Då gör det ju inget om den pajjar efter en omgång gräsklippning :p Haha.


Så nu har jag alltså kommit hem och har hunnit med att rensa avloppet i badrummet =) Duttiga mig =) Om en halvtimme kommer min T hem och då blir det matlagning och kanske någon film eller nåt =)


Imorgon är det fredag och det känns som att det kommer bli en jobbig dag innan helg MEEEEEEN det gör inget =) För när jag slutar imorn så har jag en massa roligt att se fram emot =) Fredag kväll - en tur till Min T´s föräldrar för att träffa folk =) Lördan - Rottneros och nåt mer roligt =) Söndan - träffa Darlo och hennes T =)


Känner mig i ett Lyckorus så det finns inte ord för det =) Vet inte om det har att göra med dagens händelse eller om det är nåt annat.. Hmm..


Ja nej eller kanske? Måste allafall kolla om det finns nån mat här hemma som är ätbar :O haha.




en bild från jobbet. Uppvikta byxor med lite färgglada knästrumpor =) 


 


Och här kramar jag världens största nallebjörn =) 

 

Ovido - Quiz & Flashcards