eas

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Ämms - 3 juni 2011 13:25

ja då är det helg och jag är ledig i tre dagar IGEN =D Göött.. Gårdagen var ett helvete på jobbet men jag överlevde som tur var =)


Ja igår till idag var vi vavvevakt =) lilla sussie =) Sötnosen. Hon var så snäll så, väckte oss imorse å ville ut å kissa :p Haha


Imorgon efter att min T har slutat jobba så blir det en tur till charlottenberg och hälsa på vännen T, kanske nåra andra också. får se. Tänkte ringa mormor å morfar å se om dom vill ha lite besök =) Och farmor å farfar också såklart =)

Ska försöka ta oss till C´s grav också. Har ju inte varit där än, så känns som att jag borde åka dit nu.


Idag är det tvätten som gäller och städa och grejja. Uhh.. åsså är det varmt och skönt ute så ska jag göra detta =( Blääghhhh =( Meehhnn det måste ju göras så då måste det göras:/ ;O Eller nåt :O


Nej dags att sticka iväg och kolla tvätten.


Tjollahopp

Ovido - Quiz & Flashcards