eas

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Ämms - 10 juni 2011 16:14

Ja det blir inte mycket skrivet här längre.. Hmm.. har väl andra saker för mig antar jag :O

I lördags var jag, min T och faster till chberg en tur. Jag hälsade på mormor, morfar och farmor å farfar. Träffade bror M och T också =) Jätte kul =)

Skulle ha träffat vännen Th. också men hon var någon annanstans helt plötsligt. (vilket har hänt varje gång jag åkt dit så är väl rätt van nu) Känns trist men ja.. vad ska man göra?

Sen när vi kom hem så blev det en tur till min T´s kompis L för lite partajjande. Och vem dyker inte upp på ballen där då? Haha. Någon som inte ens vågade hälsa. Tycker det är liiiiite patetiskt att inte våga säga hej när man är med sin lilla "söta" flickvän....

Annars denna veckan har det inte hänt mycket. Jobbat och slitit:p Hehe:O


Denna helgen är det min jobbarhelg. Hoppas den går över fortfortfort :p Haha.


Och detta med kort på nya frillan har inte hänt nåt med än :/ Men det kommer väl upp nån gång :/ Eller nåt :O



Jag kan allafall meddela att jag är lika kär och galen som vanligt =)

Ovido - Quiz & Flashcards