eas

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Ämms - 13 juni 2011 16:42

japp då är det måndag igen då och jag har varit sådär jätte dutti å jobbat idag. Jobbat som bara fan =) Denna veckan jobbas det alltså mån, ons-fre. lörda å sönda är det helg och ledigt :D Nästa vecka jobbar jag mån-tors och sen är det SEEMEEESTEEEER!!!


Imorgon ska jag och min T på bio med DAAARLOOOO och hennes T =) hihi=)

Ska bli så underbart underbart heeelt sjukt underbart att få träffa min lilla darlo igen. Var sjukt längesen nu.


åååh. är sååå sugen på ljust hår igen=( Visst trivs jag i mitt röda hår men... uuuuhhh va gött de skulle va med liiiiite ljusare :O Nej E.... NEJ!! du ska inte.. NEJNEJNEJNEJ!!! Blir bara fel. Orange, pissgult.. Bajsgrönt. NEJ SKA IIIINTEEE!!!

Men det skulle va gött med lite förändring. Har ju haft detta röda (olika nyanser av rött iofs) ganska länge nu. JA JAG TRIVS MED DET men åååhhh... känner mig kluven:O Bläh. Hatar sånt här. ÅÅÅJHHH..


Nej nu ska jag vila pannbenet lite:O för snaaart kommer min T hem =D

Ovido - Quiz & Flashcards