eas

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Ämms - 14 juni 2011 17:52

den här dagen har innehållit massor av sovande :D Har sovit å sovit.. å sovit ännu mera. vaknade helt till liv när darlo skickade sms.. runt fem :O Kanske liiiite för sent att gå upp och göra sig ordning då? Men ahja. ska ju hem till dom sen när min T kommit hem och bytt om å grejjer. Sen blir det bio =) Kommer vara stendö sen när vi kommer hem :O Däckar väl direkt ja lägger mig i sängen :O MEN det är värt det för det är inte ofta man går på bio och verkligen inte ofta man träffar darlo och hennes T  =)


Faster försökte lura i mig att lillebror F hade hittat en orm som han skulle ta med hem. Ja.. hittat en orm och tagit med den upp till stugan hade han ju gjort men han hade släppt den igen. Jag hade nog dött av chock om han kommit in med den:O Haha:p



Nej nu är det väl dags för mig att göra det sista innan min T kommer hem =) 

Ovido - Quiz & Flashcards