eas

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Ämms - 27 maj 2011 12:34

första gången sen vi flyttade hit som jag kommer kunna spara liiiite pengar =) Fick en redig lön denna månaden så det känns bra att jag kommer kunna skicka över lite pengar till sparkontot =) Wiiie=)

Blir en sväng till arvika imorn med vännerna E och R =) MOhohoh.


Ärendet på banken gick bra, och jag har nu klippt mig=) Blev göööörnööööjd =D Ska iväg och köpa hårfärg sen så ska jag försöka hinna med att färga sen ;) SEN kanske jag hinner med att läggaupp en bild på nya frillan =) Jag har fortfarande hår kvar, vilket känns underbart =D


Nej dags att sätta igång och städa nu =)

Av Ämms - 27 maj 2011 08:28

ååååh va jag har längtat=) är nu ledig i tre dagar och de känns helt uuuundeeeerbaaaart =)


Morgonen började med att min T väcker mig låångt innan klockan ringer :O Låg och snoosade ett tag och sen var det dags för honom att gå upp.. så då kändes det som att det var lika bra för mig att gå upp också..=)

Ska dra iväg till stan strax innan tio för att ta en tur på banken. Ska ringa och kolla om det finns soltid också. glömde göra det igår :O Men kan ju inte vara fullt så tidigt på morgonen? ah.. får hoppas att det finns en liten tid till lilla mig allafall=)

Sen efter de grejjerna bär det av hemmåt för att försöka hinna med att städa lite innan jag ska till Lindas Kam & Sax;) Ska bli spännande å se hur jag klipper mig :p


Och efter det blir det att städa och grejja som bara faaan här hemma ända tills jag är klar, eller tills min T kommer hem från jobbet. För när han gör det så bär det av till hans apelsiner för god mat och gott sällskap =)


min T ville att jag skulleplatta håret och göra ordning det idag innan jag klipper mig, och sen takort på det så att han får se va "långt och fint hår jag hade"

HAHAHAH!! =)



Nej ska ta mig en kopp cappuccino (stavning?) nu och kika litepå teven =)


Tjaalllaaallaaa llaaaa laaaaaaaaaa =D

EAS


Jag är en 24årig städtant från Karlstad. =)

bmi

Sök

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Da Arkajv

Brasiga bloggar =)

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards