eas

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Ämms - 6 maj 2011 14:26

Denna veckan har avrit händelserik =) Måndag-Tisdag jobbade jag. Onsdag åkte jag och min T till Ullared och shoppade grejjer=) En ny kaffekokare, elgrill, lite kläder, porrfilm till T´s kompis R :p och lite andra saker =)

Torsdagen var vi båda lediga också så då stod städning på schemat och sen en tur till forshaga för att byta fälgar på bilen och sen en lååång pratstund med T´s apelsiner =) Alltid lika trevligt=) Vilken tur jag har som har världens bästa svärföräldrar =)

Idag var det jobb och nu är jag ledig i två dagar till =) Ska sätta igång snart och skura golv och torka skåpluckor å sånt dära skojjsit =)

Imorgon ska vi tvätta och senare förmodligen grilla med vännerna R och E.. Annars blir det inte värst mycket gjort=) GILLAR!

Sönda ska vi putsa fönstren här hemma ;) Mohoho. Har frågat darlo om vi ska ses en sväng då också men väntar fortfarande på svar angående det.. Så får väl se hur det blir med det. HOPPAS! Var huuuur längesen som helst som jag träffade mitt lilla troll=(




Funderar på att göra om i sovrummet igen. är inte heeelt nöjd :/ Men kommer jag nånsin bli det tro? Hmm.. Ahja.. får se hur det blir med det..






Undrar hur det kommer att kännas när du kommer ut igen. Kommer jag ens vilja träffa dig då? Kommer vänskapen att vara densamma? Undrar varför du gjorde det du gjorde.. Du kanske inte vet själv varför..? Hoppas bara på att du lärt dig något och att du aldrig någonsin gör något liknande igen. 

EAS


Jag är en 24årig städtant från Karlstad. =)

bmi

Sök

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Da Arkajv

Brasiga bloggar =)

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards