eas

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Ämms - 18 maj 2011 17:28

Har gått en tvådagars kurs i social kompetens. Den kursen var jätte bra och alla borde gå den. Jag fick reda på saker om mig själv som jag inte visste om.


Detta, efter en del tester har kommit fram.

Jag är en social och stödjande person. Familjelivet, umgängeslivet, den personliga utvecklingen, hälsan, attityden, karriären och den fysiska styrkan är bra men jag måste få ordning på min psykiska balans i livet. Jag kämpar och vill lösa mycket problem men jag vill inte offra mycket. 

Stressnivån ligger på 34 och man ska ligga på 20.

Jag har ett fin "minspel" och bra kroppsspråk, vilket jag fick reda på under vårt enskilda samtal. 

Curt som den ena "gubben" heter ska hjälpa mig med en sak som känns superbra. Han tyckte att eftersom det finns så otroligt många som inte gör ett skit och som får massor av pengar så varför kan inte du få hjälp när du kämpar och verkligen försöker hjälpa.(?) 


Jag har också gjort en sak som jag aldrig någonsin trodde att jag skulle klara av och det är: Jag stod framför 20 människor och pratade, eller ja, sa "Hej Curt" fem-sex gånger. Men ändå. Jag ´visade upp mig´eller hur man nu ska uttrycka det bra.. Haha. Darling borde vara stolt över mig nu. Jag är jätte stolt över mig själv som klarade av det. UTAN att bli sprutröd i ansiktet, UTAN att känna att jag ville gömma mig i ett hörn. UTAN att jag stammade eller skämdes. Det kändes NÄSTAN som det vore helt normalt för mig att göra nåt sånt. 




Ja.. det var väl det jag ville berätta om=) Jobbar imorgon och på fredag och sen är jag ledig i helgen =) Wiiie.


Förresten. Jag och faster R var ju smarta igår morse. Åker till jobbet som vanligt, byter om, går och flexar in oss, går vidare till vagnhallen för att hämta våra vagnar så möter vi arbetskamraterna M och R och dom frågar förvånat "Vad gör ni här?" Vi svarar lite konstigt "Vi ska väl städa?" Så säger dom att vi inte alls ska städa.. "Nähä?? Å vad ska vi göra då?" "Määääääähhhhnnnnn" Säger dom "Ni ska ju på kurs idag, det visste ni väl?" 

Så var det med det, det var bara för oss att gå tillbaks och byta om för att sen gå hem igen en stund. Kursen började halv nio. Haha. Trodde att kursen var nästa vecka men det var den ju inte :p Haha..


Nej nu är det dags för en kopp cappuccino och ligga i soffan en stund =)






Hur kan man tolka den här meningen?


Män får lättare förkylning än kvinnor 


???????


Kan ni den? Mohohoho

EAS


Jag är en 24årig städtant från Karlstad. =)

bmi

Sök

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Da Arkajv

Brasiga bloggar =)

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards