eas

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Ämms - 11 maj 2011 15:53

såg precis att jag fått en kommentar på ett inlägg från nån patrik... Vem är denna patrik? "förlåt, lägg till mig på fb" eller nåt liknande.. Finns två jag kommer att tänka på som gjort dumma saker och varit idioter.. undrar vilken av idioterna som skrivit det.. ?

Eller så kan det ju bara vara nån som vill vara rolig och som bara skrev dit nåt namn å blabalbal.. Men ja.. om det är någon av de två jag tror att det är så kan ni båda dra åt skogen. Jag vill inte känna er längre, jag vill inte veta av er..  


Nu har jag fått mitt sagt och nu går jag på toa och skiter.. =) GÖÖÖTTTT!!!

Av Ämms - 11 maj 2011 15:10

Ja då är det min enda lediga dag denna veckab och den började såååååå bra. Vaknade kvart i fem, trodde jag försovit mig. Vaknade sen halv åtta och trodde jag försovit mig. Sen vaknade jag åtta av att min T gick upp. Somnade om illa kvickt efter att han åkt. Vaknar sen när faster ringer. KLOCKAN 12.22 :O Blev riktigt chockad. När sov jag såååååå länge sist? Minns det inte ens själv :O 

Jag som skulle gå upp när min T gick upp så jag skulle hinna med allt jag ville göra idag =( Meeen.. lite hinns det allt med ändå. Har varit iväg och köpt färg till mig och min T =) Svart till mig ;) Ska måla om två träfärgade lådor jag har =) Eller... spraya om heter det ju :p Och så köpte jag fem färgburkar till min T =) Han ska måla en 3D bild ;) Mohoho.. Snyyyyggt.

Var också in på apoteket och köpte solskyddsfaktor 50 och kylbalsam till min lillebror F. Apoteksgubben tyckte det var ett smart val att köpa så högt solskydd =)


Ja.. blommorna på ballen växer så det knakar. Och igår var vi iväg till plantagen för att köpa luktärt... sånna klätterväxter eller va man ska kalla det :) Kommer bli gööörfint på ballen när det är klart =) Mihihih..


Ska försöka hinna med lite småsaker som jag hade tänkt å göra allafall.


Lite bilder...


Har spacklat igen ett stort hål i garderobsdörren, ett framtida projekt kommer att vara att vi ska måla om garderobsdörrarna i hallen =)


             

Köpte ny glödlampa som skiftar i dessa färgerna =)

Färgerna är mycket starkare när det är mörkt. GÖÖÖRFIIIINT! =)


   

Blommor och krukor som vi köpte i helgen =)


 

detta fixade vi till igår =) ska bli kul när dt börjar växa å grejjer =)


En tavla som min T har gjort =) Är helt kär i den =)


En rolig bild på PutteFnasket :O


Den här bilden tog jag på mig själv på jobbet förra veckan och skickade till min T. Han skrattade som fan :p



Och såhär ser jag ut just precis nu. Snygging eller hur ;)








Ska nog färga håret idag också. OM jag orkar:o




nej nu blir det att försöka göra något helt annat än att sitta här och glo =)



Ha en superbra dag=) 

EAS


Jag är en 24årig städtant från Karlstad. =)

bmi

Sök

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Da Arkajv

Brasiga bloggar =)

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards