eas

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Ämms - 13 maj 2011 16:57

det är dags för jobbarhelg. Ibland ångrar jag att jag tog på mig helgjobbandet. Ibland tycker jag att det är skönt. Man har ledigt tre dagar en helg i månaden. Man har ledigt vissa vardagar osv.. Men det jag inte gillar är just när den helgen kommer då man ska jobba. Då orkas det inte göras något annat än att jobba. =( Meeehhhnn. jag längtar till månda för då ska lillebror L vara hos mig heeeela dagen =D PappaPär börjar 8 och slutar 16 så det blir en heldag tillsammans med lilla plutten =)

Ja.. annars så händer det väl lika lite som vanligt. 

Nästa helg har jag och min T avrit tillsammans i sex månader =D Jäääävlar va tiden går fort:O Blir nästan lite skrämd av tanken :O 

Meehhhnn. det har varit helt underbara sex månader tillsammans med honom och jag blir mer och mer kär i honom för varje dag som går =)


Ja.. nästa helg då så ska vi åka till norrköping =) Ligga på hotell, gå på kolmården osv. SPÄNNAAAANDEEEE!! =D



nej nu säger jag tack för mig... Baaajjj =D



 

Och ... NEJ ERA SNUSKISAR!! Det är INTE vad ni tycker att det ser ut som. det ÄR en LAVALAMPA som blivit HEEEELT KRÄÄÄJSIIII!!! Ja lovar ;)

EAS


Jag är en 24årig städtant från Karlstad. =)

bmi

Sök

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Da Arkajv

Brasiga bloggar =)

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards