eas

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Ämms - 12 maj 2011 16:53

det är lite mer än sex månader sen det hände. det gör lika ont i hjärtat som den dagen jag fick höra vad som hade hänt. Det gör lika ont i hjärtat när jag tänker på att jag aldrig kommer att få se dig igen. Jag försöker att tänka positivt. Tänka på att du är någonstans där du mår bra nu. Men det är så svårt. Det är så svårt att tänka så. Tänk om du inte mår bättre där du är nu? Tänk om du inte alls har det bra? 

Ja jag analyserar sönder och vrider och vränger på allt men.. det är ju sån jag är.. 

Jag vet att någonstans i en annan tid kommer jag att få se ditt vackra leende och få höra din fina röst igen. Den dagen kommer och den dagen är långt borta.. långt långt borta.. men jag glömmer dig aldrig.. aldrig.. 



Av Ämms - 12 maj 2011 16:43

ja då är det torsdag igen då. Dagen gick bättre än jag trodde =) Fått nytt schema också. Bytt lediga dagar.. Så i fortsättningen kommer jag inte vara ledig onsdagar före jobbhelgen utan torsdagar istället och sen blir min lediga måndag borta som ersätts av tisdagen istället. Mohoh. Men det börjar till nästa jobbhelg eftersom det hände så snabbt. :p


Ska iväg till plantagen sen igen och köpa mer jord och mer blommor=) Wiiie. Ballen kommer va full av blommor innan min T är klar ;) Haha.


Jag har många "borden" på listan som BORDE göras, meeeen jag orkar verkligen inte =( Bläähh. Är så trött å sleten. Och bara tanken på att jag jobbar tre dagar till gör det inte bättre =( Men skönt sen när söndan är avklarad så jag kan slappna av och sova ut på måndag =) Wiiiie =)


Ja annars så har det väl inte hänt så mycket. Färgade håret igår. Blev lite rödare än innan. GÖÖTT! Men det är så synd att denna färgen inte håller i sig så länge. Inte ens en vecka :/ Och det är FÄRG och inte TONING! Dåliga grejjer man råkar prova på ibland:/


Hmm.. ja.. nej nu kommer jag inte på nåt mer att skriva om såååå.. sii joo läjtör alligäjtööör :D

EAS


Jag är en 24årig städtant från Karlstad. =)

bmi

Sök

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Da Arkajv

Brasiga bloggar =)

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards