eas

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Ämms - 23 juli 2011 22:52

Det har snurrat runt många tankar i mitt huvuvd nu under dessa timmar jag varit ensam. Jag är inte helt själv ofta längre. Nästan aldrig.. Så det är just vid dessa stunder som tankarna virrar runt runt runt..

Jag tänker på vännen C. Trodde jag såg honom idag igen. Jag vet ju att det inte är han. Men när man tittar snabb på någon så ser det ut som honom. Läskigt.


Men det som varit värst med tankarna just nu är på henne. Satkärringen. Förstår inte.

HUR kan man sjunka så lågt som hon gjort nu.

Min lillebror som är ett år yngre än mig hamnade på sjukhus, han föll ihop och ambulans hämtade honom. Hon ringde honom igår, när han ligger på sjukan och börjar babbla om SINA problem. Vilken normal mamma ringer sitt barn när hon/han ligger på sjukhuset och mår jätte dåligt, vet inte vad felet är på henne/honom och pratar om SINA EGNA problem? Jo, MIN kära mor som inte har medkänsla, som bara tänker på sig själv och SINA "problem".

Jag känner nu att jag verkligen verkligen HATAR HENNE! Jag HATAR henne så otroligt mycket så det finns inte ord för det.

Det är så mycket som hänt nu den senaste veckan som gjort att jag vääääldigt gärna skulle vilja ge henne en käftsmäll som hon aldrig glömmer. Då har det väl ändå gått lite för långt?

Jag kommer ju inte att göra det för jag tänker inte sjunka till hennes niva men det skulle vara fruktansvärt skönt att få göra det, efter allt som hon fått andra att utså. uhh..


Nej nu ska jag inte babbla vidare om en idiotkärring som henne.


Känns konstigt att jag fortfarande är hemma själv.. Och vet inte ens om jag och min T kommer sova tillsammans inatt =(


Nej får väl hålla mig sysselsatt med något tills att han hör av sig =)

Av Ämms - 23 juli 2011 18:52

jaahapp.. då är det lördag kväll och jag är hemma helt själv =( Min T har precis åkt hem till en kompis och lillebror F är iväg och fiskar å grejjer. Såå då sitter jag här helt i min ensamhet och dricker min cola och äter min dubbelnougat =)..


Längesen jag var helt själv. vad gör man när man är själv hemma? :O ahh.. jag kommer väl säkert på nåt :/

EAS


Jag är en 24årig städtant från Karlstad. =)

bmi

Sök

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Da Arkajv

Brasiga bloggar =)

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards