eas

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Ämms - 12 juli 2011 23:40

klockan är tjugo i tolv så detta får väl gå snabbt. måste fan i säng snart:O


Ledig idag och denna dagen var det tvätt som stod på schemat. Har inte gjort nånting annat. Har inte orkat. :p

Men imorgon är det jobbartajm igen och jag lääängtaaar :/


Putte har varit lugn och snäll sen han var bort i över två dygn. Han skriker inte som han brukar göra annars:/:O Han har väl varit ute och bråkat för han har sår på tassen och en klo är borta.. alltså HELT BORTA. Finns ingenting kvar där. men jag googlade och kollade runt om det kan vara farligt och klon växer väl ut igen. Hoppas jag :O


Annars så är mitt hår lika rött och blått sen jag fixade det. skickade en bild till darlingen igår.. Ska väl få tummen ur arslet och lägga upp litebilder här, men det blir ju aldrig av, vafan:/


Min T är på roadtrip med två vänner, så jag är hemma själv nu :( Lillebror är hos en kompis så sitter här i min ensamhet med Puttefnasket sovandes brevid mig. Hehe..


Nej ska FÖRSÖKA få upp bilder imorgon. om jag kommer ihåg det då vill säga:p


Godnatt och sov sött =)

EAS


Jag är en 24årig städtant från Karlstad. =)

bmi

Sök

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Da Arkajv

Brasiga bloggar =)

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards