eas

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Ämms - 19 juli 2011 15:19

Ja då har det redan hunnit bli tisdag. Helt otroligt vad dagarna går :O Uhhjj.. Nästan för fort :O Imorgon har jag och min T varit tillsammansi åtta månader. ÅTTA MÅNADER!!! Heeelt otroligt. Jag säger det månad för månad. Fattar inte att min lilla T orkar med mig :p Haha.


Då måste jag dra lite jobb också då. Min gamla chef ringer till vårt fikarum och säger att någon måste ta några omklädningsrum, ett kontor osv.. inte mycket utan det skulle kanske ta 30-40 min eller så.. Det var min faster som svarade och hon jobbar bara fyra timmar så hon kunde inte ta det utan säger till alla vad chefen säger. INGEN i hela fikarummet ens reagerar på det. Inte minsta lilla. Och för att komma in i detta omklädningsrummet så måste man vara kodad på kortet. Men det är inte jag så jag sa det men ingen rörde en min. Jag blev så förbannad och sa att JAJA DÅ TAR JAG VÄL DET SJÄLV DÅ! jag kände att jag inte ville ta det för jag hade för mycket att göra redan OCH jag har hjälpt till hur mycket som helst både förra veckan och igår. Gick in till chefen och sa som det var. Och hon tyckte inte att jag skulle göra det men jag gjorde det ändå. Och blablabla.. Det slutade med att det blev fel fast ändå rätt på något vänster :O Haha.


Ja det var jobbet det.


Ska diska och grejja nu snart. ska först slänga i färg i håret tänkte jag. Bara det blåa:p


Nej dags att få något gjort då. Blääähhh....

EAS


Jag är en 24årig städtant från Karlstad. =)

bmi

Sök

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Da Arkajv

Brasiga bloggar =)

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards