eas

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Ämms - 3 juli 2011 00:21

japp min dag har varit helt underbar =) Vaknade med min T och vi gick upp och åt frukost och småpratade lite =) Sen åkte han iväg med sina vänner för en heldags grabbumgänge så jag passade på att fixa lite i köket och sen tog jag mig en powernap =) Umgicks med faster och familjen litegrann och sen kom darling och hennes T och hämtade mig så vi kollade på Änglagård tredje gången gillt =) Helt okej film faktiskt, men blir ju lite svårt att komma in i en film när man umgås med darlo. Härjar ju alltid litegranna :O Moho. Men det var så underbart att umgås med dom två fjompera några timmar=) Var alltför längesen vi hade filmkväll nu.

Och Kiwi av alla katterna satte sig i mitt knä och gosade. KIWI?? Hon vägrar vara i närheten av mig men denna gången ville hon gosa :O Jag blev chockad som FAN :O


Under tiden som min T leker av sig med sina vänner så passar jag nub på att  bleka lite hår;) Har ju blekt lite på sidan men efter mitt snack med darlo så har jag nu slängt i blekning i luggen också. Moohohoh. märks väl hur detta kommer se ut :) Blir det förjävligt så gör det inget. Jag har sett värre ut ;) OCH jag gillar att se frjävlig ut ;) Moohohoh


Nej dags att gå och se om det har tagit nånting på detta håret =)


BajjBajj =)

EAS


Jag är en 24årig städtant från Karlstad. =)

bmi

Sök

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Da Arkajv

Brasiga bloggar =)

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards