eas

Direktlänk till inlägg 16 april 2011

Grinerier och Spyor..

Av Ämms - 16 april 2011 16:09

Japp.. en bra kombination det där va? Jag har alltså grinat halva dagen, jag har sprungit å spytt tre gånger, tror jag de va, men vem håller räkning? Jag?:O

Nej men jag har då fått min kära MENS! Jag har så ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag har sprungit på toa hundra tusen gånger idag och mått pyton... verkligen riktigt riktigt sjuuuuuukt dåligt. Perfekt dag att få detta på.. kunde den inte kommit på månda istället? Så hade jag kunnat lega hemma och må dåligt och tröstäta godis å sånna grejjer? Men nej då. den ska självklart komma idag när jag jobbar. Och jag jobbar imorgon också.. BLÄH!!! =( 

Idag blev jag överkörd av detta rena helvetet, men imorgon är det jag som ska bestämma. Då ska jag ta med mig alla värktabletter jag har till jobbet och trycka i mig så mycket jag bara kan. JAG SKA KLARA DETTA! 

En underbart snäll sköterska frågade mig hur jag mådde för hon hade sett på mig de senaste timmarna att det var något som var fel och jag förklarade läget. "Jag hämtar värktabletter till dig nu med en gång"

Ååhh underbaraste underbara.=) Jag var klar med min sida men S hade ett utstäd kvar att göra. Hon säger till mig att vi sätter oss och vilar lite och sen kunde jag gå hem så tar hon det rummet själv. Kändes riktigt riktigt jobbigt=( Ville inte bara lämna henne så=( Men jag hjälper henne imorgon om det behövs. Fast, ja det gör vi ju alltid, hjälper varandra, så att vi kan sluta samtidigt. 


Ska ta mig värkisar nu, sen lite kaffe och sätta mig på ballen. Förresten.. Sluta-röka går rätt bra. Har inte snusat på två dagar, men har rökt liiitegrann med min T.. =) Men bara ytterst lite så jag är riktigt stolt över mig själv.


Undrar hur många gånger jag har skrivit "riktigt" i detta inlägget? Känns som jag skrivit det många gånger :O haha


Jaaa ajuuuuust deeeee!!!!! Min T köpte bilen igår=) Det blev den blåa Opel Astran=) Sååååå fiiiiiiiin =)


Väntar bara på att han ska komma hem. SAKNAR SÅÅÅÅ MYYYYCKEEE!!!!!



Ja.. så kanske jag ska få hans nuvarande mobil också =) Han får tillbaks sin Iphone på månda, (tror ja de va) :O Så han undrade om jag ville ha den han har nu =) Den är som den jag ahr nu men med pekskärm.. =) Mohohoh.. Och mycket bättre än min :p mpohoho. Haha


Nej nu ska jag ta mig en snabb tur till kusselinen R och snacka lite bajs =) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ämms - 14 november 2011 16:22

Ja det var ett bra tag sen jag bloggade nu. Det har varit så mycket på gång så man hinner liksom inte med:O Men jag lever och är lycklig som bara fan=)   Jag kan dra lite kortfattat vad som hänt då.. Har en resa pågång..Till Egypten med min T=)...

Av Ämms - 8 oktober 2011 17:26

Ja.. Lördag. Ledig. Hemma själv. Min T är hos hans föräldrar.Jag skulle följt med men stannade hemma istället. Mår inte sådär jätte bra =/ Fick ju urinvägsinfektion för några veckor sen.. Åt en pencilinkur då.. fick brev för två dagar sen att det p...

Av Ämms - 29 september 2011 17:22

Ja.. då var jag ledig idag.. eller ÄR ledig idag. Har grejjat i vardagsrummet, gjort det fint å grejjer överallt. känns jätte bra med den nya soffan=) Man verkligen VILL göra nåt då=) Hämtade lillebror L på skolan halv två, cyklade hem, han åt lite m...

Av Ämms - 26 september 2011 17:52

Helgen var luun och skön. Var ivär till Charlottenberg och hälsade på farmor, farfar, moster, kusiner, Faster,  Två bröder och några vänner =) Så otroligt roligt så jaaa=)  Blev inte att vi åkte till graven denna gången heller =( Fick inte tag på vän...

Av Ämms - 23 september 2011 12:11

Ja det är tredje dagen jag är hemma från jobbet pga av min förbannade förkylning. Men den börjar släppa lite nu, tror jag. Det känns så allafall. Har inte hostat lika mycket idag som jag gjorde igår. Och jag är inte lika snorig heller =) Känns bra =)...

Ovido - Quiz & Flashcards