eas

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Ämms - 9 april 2011 14:02

japp morgonen började med att min T gick upp vid åtta för att göra sig ordning inför jobbet, sen åkte han iväg för att jobba. jag gick upp och drack kaffe för att piggna till. klockan tio startades första tvättmaskinen och mellan maskinerna städades det och grejjades. Jag har hunnit med en hel del redan idag. 

Tvätt, skura golv, tvätt, sova lite, tvätt, damma, tvätt, stryka gardiner och påbörja gardinupphängning, tvätten klar, in med alla kläder, klar med gardinupphängningen, ta kort. SVETTAS! 


Nu har jag bara lite disk kvar och sen är allt klart för att hitta på annat =) Bara min T kan komma hem snart =( han har precis slutat jobbet så skulle han iväg och provköra en bil OCH SEN kommer han hem =) SAKNAR!!

Ovido - Quiz & Flashcards