eas

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Ämms - 5 april 2011 19:00

Ja då är jag inne på min andra dag utan cigaretter. Och jag måste erkänna. På lunchen gick jag över till andra sidan gatan och köpte mig en dosa snus. Jag orkade inte med att vara irriterad och röksugen. Så nu är jag nog inne på min 4e snus. 

Är väl inte mitt smartaste drag men det får gå nu i början allafall. Tar en snus när jag känner mig som mest röksugen. Det är ju på jobbet som det är värst. 

Imorgon har vi Stormöte så då kommer jag verkligen att behöva ett helt gäng snus i min käft :p Haha


Nej dags att diska efter middagen som varit och sen ska jag faktiskt dammtorka lite, skura golv och sen slänga upp nya gardiner i sovrummet =) 


Var meningen jag och min T skulle sova hemma hos honom inatt, han ville det för han försov sig imorse. (haha) Men så ändrade han sig förut så vi sover här ändå :o 


Hmm.. Ja det finns väl inte så mycket mer att skriva om idag. 


Ha de så bästit =)

Ovido - Quiz & Flashcards