eas

Alla inlägg den 30 april 2011

Av Ämms - 30 april 2011 09:01

Ja då är det valborgsmässoafton idag och mitt schema för dagen är fullspäckat!:) ska tvätta tio till två och under tiden jag gör det så ska jag grejja hemma, diska städa lite och försöka skura golv (om det hinns med) jag ska också hinna duscha och grejja ordning mig litegrann:O klockan två slutar min T och då kommer han hem och hämtar mig för att vi sen ska bege oss mot darling och kika lite loppis som hon anordnat:) fast är väl mest för jag vill träffa henne. Vi har inte setts på hundra år känns det som:( så ska stjäla en välbehövlig kram av henne:p sen ska vi iväg och måla litegrann med min Ts vän R. När dett är klart åker vi hem och gör oss ordning inför kvällen som spenderas med dom (nästan) bästa:) darlo och hennes T är ju självklart DOM BÄSTA!:P mohohoho.ska bli gött å göra nåt helt annat med folk som man inte träffar alltför ofta:) min vän E är sjukt rolig så vi kommer ha det superkul ikväll:) Ja... Som sagt, jag har ett fullt schema för dagen och det gillas för en gångs skull, är bara roligeheter som händer:) (förutom tvättis men det räknas inte;) haha. Nej dags att göra ordning tvätten så jag slipper stressa ihjäl mig innan jag ska gå iväg med den:) Ha en heeeeeeelt underbar dag allahoppa och hoppas grisarna inte tar er;)

Ovido - Quiz & Flashcards