eas

Alla inlägg under december 2010

Av Ämms - 23 december 2010 21:19

Avfärgningen =) 


 


Resultatet =)


  

  


Jag blev huuur nöjd som helst :) Men känns bara så jobbigt att det tar minst tre timmar att få det såhär :O Meen.. snart kommer jag slippa krångla med avfärgning och all den skiten:) När jag gjort detta kanske en två gånger till så kan ajg bara slänga i rött direkt:) Ska bli sååå skööönt =) 


Så vad tycker ni? Blev det bra? =)


Över Änd Aot // Ämms

Av Ämms - 23 december 2010 19:51

Exakt nu i denna stund sitter jag med avfärgning i hövvet.. Ska alldeles strax tvätta ur det och ha i den röda färgen:) Hoppas det blir bra nu och att jag blir nöjd:) Men det blir jag säkert.:p 


Kan bli så att jag lägger upp en bild på den nya färgen när jag är klar:)


Över Änd Aot // Ämms    

Av Ämms - 23 december 2010 18:53

Vaknade upp med underbara T :) Haft en sjukt rolig dag med honom. Vi var och kikade på lite grejjor på jysk, där köpte jag ett lila lakan till min säng:) Och ett grått till fredrik. Och jag köpte också nya kuddöverdrag till soffa.. Två par mörklila och två par svarta:) Jäätte fiint :) sen gick vi in på ELON så jag kunde köpa min julklapp från faster.. Haha.. Ja jag köpte min julklapp helt själv.. OCH jag tvingade henne att packa in den också:p Jag ska spela såååå överraskad:p Haha..


Så var vi iväg till Sommarlagret och kikade lite, så fick jag träffa T´s bror. En väldigt trevlig prick:) 


Just precis nu sitter jag och försöker dra ur massa slingor ur hättan som jag har i huvvet.. eller.. på huvvet:O Ska försöka mig på en avfärgning och färgning nu ikväll.. Lagom till Julafton och allt :D 


Ha en trevlig kväll och hoppas er julafton blir superbra:) Min dag börjar med att jobba från 0600 till någon gång efter tre..:/ Förhoppningsvis kommer vi få sluta tidigare för vi kommer att vara tre stycken :) Wiie:) HOPPAS HOPPAS HOPPAS


Över Änd Aot // Ämms    

Av Ämms - 22 december 2010 20:28

Ja då har jag skapat mig en ny blogg.. Bloggade på Wordpress innan men det kändes inte helt bra.. så nu när det nya året snart är här så tänkte jag påbörja en helt ny blogg med helt nytt innehåll.. =)


Snart kommer pojkvännen så hinner inte skriva så mycket nu.. Meen.. imorgon ska jag skriva massa mycket och kanske lägga upp en å annan bild:)


Är det något ni undrar så är det bara att hojta till:) Inga frågor är för dumma ;)


Över Änd Aot // Ämms

Tidigare månad - Senare månad

EAS


Jag är en 24årig städtant från Karlstad. =)

bmi

Sök

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Da Arkajv

Brasiga bloggar =)

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards