eas

Alla inlägg under december 2010

Av Ämms - 26 december 2010 22:38

Jag kan inte förstå att jag har blivit så kär. Jag kan inte förstå att T tycker om mig för den jag är.. FÖR DEN JAG ÄR! Och jag lovar.. han har sett mina konstiga sjuka sidor... Inte mitt arga eller jätte ledsna jag.. för dom visar sig inte så ofta.. längre(?) men min sjukaste sida har han fått smak på och han stannar fortfarande:) 

Han är den mest underbara människa jag någonsin har träffat och jag blir bara mer och mer kär i han för varje dag som går. Jag vill bara vara med han hela hela tiden .. Känner en sån glädje som jag inte känt förut. Jag känner mig lycklig. Jag känner mig vuxen. Jag känner mig som den jag ska vara. Den glada sprallig Ämms som jag en gång var:) 

Jag känner att jag kan verkligen vara mig själv med honom, vilket kan vara svårt med många andra. Men med honom är allt så himla lätt på nåt vis. Jag skäms inte för den jag är och det gör inget om jag ser ut som "fan". Han tycker jag är lika söt ändå. 

han är inte en sån där ytlig kille som bara går efter utseende och all sån skit.. eller. jag har inte fått den uppfattningen av honom allafall.:p 

Han ger mig komplimanger hela tiden, säger att jag är vacker och allt möjligt :) Men det bästa med honom är att han har lika konstig humor som mig och är lika knäpp=) 

Jag tror jag har hittat den rätta för mig =) Jag ska aaaldrig lämna honom och jag kommer se till att han aldrig lämnar mig=) haha.. Det där blev kanske lite fel.. "Kvinna kidnappade och låste in expojkvän i förrådsrummet, han ville göra slut men fick inte" typ :O hahahahah. 

Nej men jag mår så bra och såhär länge som jag mått bra nu utan att vara sådär depp en vecka i sträck som jag varit nån gång ibland med väldigt jämna mellanrum, väldigt ofta har jag inte varit på jätte länge.. Inte sen jag träffade underbaraste T =) 


Över Änd Aot // Ämms

Av Ämms - 26 december 2010 22:21

Ja denna dagen var faktiskt liite värre än gårdagen.. Massoooor att göra på jobbet=( Vi flexade ut runt fem idag=( Fyyyyfaaaaan. Efter denna jobbhelgen så kommer resten av veckan kännas som en dröm:O Ska bli gött å va ledig imorn =) 


T kom hit förut=D Vi myste å grejjer. Imorn ska vi på stan å kika efter gardiner och spiraler till badrummet.. Åsså var det nåt mer vi skulle kolla efter men har glöm vad:O Hmm.. Minnet är inte så bra :/ hehe


Ska sätta mig och betala räkningar nu tänkte jag.. har glömt bort de :O Så får väl ta och görat direkt nu så jag inte glömmer det igen:p


Av Ämms - 25 december 2010 18:12

Det är juldagen idag.. Min dag har varit ett rent helvete.. Kom till jobbet runt tio över sex imorse.. Flexade ut tio i fem i eftermiddag/kvällingen. Jävla helvetes fan. Orkar inte gå in på varför det blev en så lång dag.. men jag säger bara en sak.. Händer detsamma imorgon så kommer jag nog få ett anfall:O Det enda positiva med detta är att jag kommer få lite extra pengar till nästa lön.. Men vettet fan om det ens är värt det:/


Fick ett irriterande sms förut också.. jävla idioter..


Snart kommer T hit =) Wiiieee=) Längtar som bara fan =)

Av Ämms - 24 december 2010 22:15

Julgranen =) Inte min utan Kusinernas=)

 


Fick en morgonrock av Bestemor å Bestefar=)

 

Och detta fick jag av Bestemor å Bestefar också=) + lite pengar=)

 

Den här fick jag av fasters svärfar och hans dam =) 

 

Här är stekpannan som jag fick av faster med familj=)

 


Blev en dålig bild på detta och hann inte ta nån ny för batteriet doggde =(
men det är allafall en mascara och en kajal.. Och det fick jag av ingen miindre än min lilla plutt T =) 

 

Åsså fick jag den här av han också =)

  


åsså fick jag pengar av min andra faster och en massa lotter och sånt dära av PappaPär och Lukas=)


Över Änd Aot // Ämms


Av Ämms - 24 december 2010 21:43

Ja då har jag nyss kommit hem från familjen A =) Det har varit väldigt trevligt.. Blev depp en liten stund när jag fick se hur mycket kärlek mina kära kusiner får från sina föräldrar.. hur mycket dom visar att dom älskar sina barn.. Inte med klappar och såna grejjer.. utan.. dom kramades och blev väldigt riktigt jätte glada för allt dom fick.. Ja, jag blev ju glad för den saken jag fick av dom jag med.. det är inte det.. men.. jag tänkte för en stund att jag önskar jag hade det så, jag önskar att jag hade det så när jag var yngre också.. Men så kom jag på. Jag har det ju egentligen så NU. Dom är min familj nu. De kusinerna är som mina syskon för vi har praktiskt taget växt upp tillsammans. Faster är som en mamma.. Hon skäller som en mamma, hon tröstar som en mamma, hon beter sig som en mamma.. mot mig alltså. Och P, han är som en pappa.. Fast lite mer skämtsam.. Så efter att jag kom på det så blev jag glad igen och deppet sköljdes snabbt bort. 


Jag fick inte så många julklappar i år.. men det bryr jag mig inte om. Jag fick av dom som bryr sig om mig och som tänker på mig. Men de som jag verkligen inte trodde skulle strunta i att ge mig en liten klapp var mormor o morfar.. Dom har inte ens ringt och sagt God Jul.. inte ett ord.. Men det trodde jag väl egentligen inte att dom skulle göra heller. Men det känns ju faktiskt litegrann långt där inne. 

MenMen.. livet går vidare och jag vet nu vilka jag ska bry mig om och vilka jag ska koppla bort från livet. 


När jag skulle gå säger faster till mig. "Du har glömt att ge mig nåt" "JAHA?" säger jag.. Så säger hon "min julklapp" :O ÅOH MAJJ GADD :O Jag glömde ta med mig dom :O Så hon får sina julklappar imorn.. Kändes sådär lite pinsamt :O Menmen..:p


Imorgon är det jobb igen och jag känner verkligen inte för det =( Vill bara sova och sova och sova ännu mer.. Ska snart hoppa in i duschen och sen lägga mig och kika litegrann på teven innan jag ska försöka sova.. 


Över Änd Aot // Ämms

Av Ämms - 24 december 2010 16:29

..och jag har precis kommit hem från jobbet. SLETEN är bara förnamnet. Ska nu byta om och sen gå hem till familjen A för att äta julmat och öppna lite paket=) Sen ska jag hem och sova.. Trött jävlar =( Ser inte fram emot att jobba imorgon igen =(


Men GOD JUL IGEN ALLAHOPPA!! =D


Över Änd Aot // Ämms

Av Ämms - 24 december 2010 05:42

Jag kände att jag hinner med ett litet inlägg innan jag åker till jobbet=)  En kvart kvar sen drar jag. Gruvar mig inför den här dagen =( Känns som det kommer bli mycket att göra =( Känner inte för det här. Meen.. Är väl bara att bita ihop och göra det bästa av situationen.. Eller?


Nej.. allafall.. God Jul på er, hoppas ni får en jätte brasig dag med era familjer och att ni får fina presenter=) 




Över Änd Aot // Ämms 

Av Ämms - 23 december 2010 21:40

Nu ska jag gå och lägga mig i soffan innan det är läggdags.. Upp strax innan fem och sen åker vi till jobbet klockan sex.. Ska bli sååå skönt när morgondagens arbete är över och vi kommer hem och får i oss massa massa massaaaa julmat =) 


Blir kanske ett julaftons-inlägg imorgonkväll.. Men får se =)


Annars säger jag God Jul på er alla och hoppas ni får en superbästig JulAfton imorgon=)


Över Änd Aot // Ämms

EAS


Jag är en 24årig städtant från Karlstad. =)

bmi

Sök

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Da Arkajv

Brasiga bloggar =)

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards